• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus

Nu har jag sökt på nätet och det finns bara det Sofi gått ut med. Jag tror inte på detta då tv inte gått ut med att det skulle ha varit en hemsk bråk. Hade det hänt så hade det varit skriverier överallt så jag anser att det Sofi sagt inte stämmer att hon vill få Simon i dålig dager.

Men skulle jag se klippet om detta så kanske jag skulle ändra mig i mitt tänkande.

• Nandez

Det finns i ett nyhetsflöde mer om detta.

Dom bröt p.g.a. det som hände och det mörkades. Med andra ord så har det inte visats, det är ju något som inte kan visas, det finns mer om detta att läsa. Det skulle vara skandal om dom visade detta och det behöver inte exponeras i tv för hans skull.

Det som visades var ju ganska tydligt hur reaktionen var och varför hon sedan höll sig undan på bryggasn.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-03-01 21:59:45 följande:

Dom bröt p.g.a. det som hände och det mörkades. Med andra ord så har det inte visats, det är ju något som inte kan visas, det finns mer om detta att läsa. Det skulle vara skandal om dom visade detta och det behöver inte exponeras i tv för hans skull.

Det som visades var ju ganska tydligt hur reaktionen var och varför hon sedan höll sig undan på bryggasn.
    När Farmen började så skrevs det och även Paulo sa det att årets Farmen blir den lugnaste någonsin. Om detta har hänt så fattar inte jag att man säger att årets farmen är den lugnaste.
  • Beccus
    Nandez skrev 2020-03-01 21:59:45 följande:

Har varit hot i tidigare säsonger och dom deltagarna har fått ett samtal med Paolo och en enkelbiljett hem omgående, varför fick inte simon det?
  • Johannus
    Beccus skrev 2020-03-01 22:35:18 följande:
    Har varit hot i tidigare säsonger och dom deltagarna har fått ett samtal med Paolo och en enkelbiljett hem omgående, varför fick inte simon det?
    Precis undrar jag med. Jag tor att det är bara eftersnack efter att programmet varit färdig inspelat. Och för det andra så har inte Simon fått säga nått till media så man kan ha bådas versioner.

Sen även det att Simon blev provocerat av alla 3 i pakten så det skulle inte vara konstigt om han blev arg och kanske sa fel ord. Ingen tål provokationer en längre tid.
  • lövet2

Oj, vad ni är engagerade i Simon! Jag struntar i om han var inblandad i något bråk som inte visats. Mitt problem med honom var att han fick utbrott för minsta lilla (långt innan han började gräla om pakter), surade halva tiden och skyllde allt som gick fel på någon annan. Lite 3-åring över honom. Att han hamnade utanför med tiden, ser jag mer som en följd av hans utbrott. Vem vill vara med någon som börjar kasta saker omkring sig så fort han blir irriterad?

Nåja, Mergim åkte hem. Bra! En mycket stilig man, men han höll på att intrigera, fjäska och hota folk. Han blev liksom bara värre och värre med tiden.

De fem som är kvar är jag nöjd med. Jag har ingen favorit, för alla har de något drag som är jobbigt eller osympatiskt. Jag tycker inte heller illa om någon av dem. Alla är duktiga på att jobba och gör sitt bästa på gården. Kanske kanske jag är extra svag för Johanna just nu, men det kan ändras.

• Nandez
    Beccus skrev 2020-03-01 22:35:18 följande:
    Ingen aning, det vet bara tv4.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-03-01 21:51:47 följande:
    Det vart inte inspelat alltså bara ord från Sofi i media...Man måste se klippet för att kunna säga nåt om bråket.
    Det klippet har inte visats och kommer inte att visa och jag är glad för hans skull att det inte visas. För att skydda honom.
  • Nandez
    lövet2 skrev 2020-03-02 11:18:13 följande:
    Oj, vad ni är engagerade i Simon! Jag struntar i om han var inblandad i något bråk som inte visats. Mitt problem med honom var att han fick utbrott för minsta lilla (långt innan han började gräla om pakter), surade halva tiden och skyllde allt som gick fel på någon annan. Lite 3-åring över honom. Att han hamnade utanför med tiden, ser jag mer som en följd av hans utbrott. Vem vill vara med någon som börjar kasta saker omkring sig så fort han blir irriterad?

Nåja, Mergim åkte hem. Bra! En mycket stilig man, men han höll på att intrigera, fjäska och hota folk. Han blev liksom bara värre och värre med tiden.

De fem som är kvar är jag nöjd med. Jag har ingen favorit, för alla har de något drag som är jobbigt eller osympatiskt. Jag tycker inte heller illa om någon av dem. Alla är duktiga på att jobba och gör sitt bästa på gården. Kanske kanske jag är extra svag för Johanna just nu, men det kan ändras.
    Väl talat, mitt i prick.