Farmen 2020
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Nu har jag sökt på nätet och det finns bara det Sofi gått ut med. Jag tror inte på detta då tv inte gått ut med att det skulle ha varit en hemsk bråk. Hade det hänt så hade det varit skriverier överallt så jag anser att det Sofi sagt inte stämmer att hon vill få Simon i dålig dager.
Men skulle jag se klippet om detta så kanske jag skulle ändra mig i mitt tänkande.
Det finns i ett nyhetsflöde mer om detta.
Dom bröt p.g.a. det som hände och det mörkades. Med andra ord så har det inte visats, det är ju något som inte kan visas, det finns mer om detta att läsa. Det skulle vara skandal om dom visade detta och det behöver inte exponeras i tv för hans skull.
Det som visades var ju ganska tydligt hur reaktionen var och varför hon sedan höll sig undan på bryggasn.
Dom hade även pratat Simon och Sofie efter det som hände.
Det finns i ett nyhetsflöde mer om detta.
Dom bröt p.g.a. det som hände och det mörkades. Med andra ord så har det inte visats, det är ju något som inte kan visas, det finns mer om detta att läsa. Det skulle vara skandal om dom visade detta och det behöver inte exponeras i tv för hans skull.
Det som visades var ju ganska tydligt hur reaktionen var och varför hon sedan höll sig undan på bryggasn.
Oj, vad ni är engagerade i Simon! Jag struntar i om han var inblandad i något bråk som inte visats. Mitt problem med honom var att han fick utbrott för minsta lilla (långt innan han började gräla om pakter), surade halva tiden och skyllde allt som gick fel på någon annan. Lite 3-åring över honom. Att han hamnade utanför med tiden, ser jag mer som en följd av hans utbrott. Vem vill vara med någon som börjar kasta saker omkring sig så fort han blir irriterad?
Nåja, Mergim åkte hem. Bra! En mycket stilig man, men han höll på att intrigera, fjäska och hota folk. Han blev liksom bara värre och värre med tiden.
De fem som är kvar är jag nöjd med. Jag har ingen favorit, för alla har de något drag som är jobbigt eller osympatiskt. Jag tycker inte heller illa om någon av dem. Alla är duktiga på att jobba och gör sitt bästa på gården. Kanske kanske jag är extra svag för Johanna just nu, men det kan ändras.