• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-03-01 20:16:42 följande:
    Tyckte att Haroon tramsade
    Jag tycker att Haroon kan tramsa. Varför skulle inte han får göra det när andra gör det. Han har ju sagt att han inte söker vänner i programmet utan är där för att vinna.

Varför är det ok för Jens att tramsa, bestämma och gå på som om han ägde gården och deltagarna.?

Jag hoppas att alla börjar tramsa för Jens för att få ner han på marken. Han är ingen Gud inte chef heller.

Hoppas Sofi väljer Jens.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-03-01 20:23:02 följande:
    Fredrik var inte nöjd med sitt storbondeskap
    Nej det var klart han inte var nöjd....Tänkte redan under veckan att dom gjorde inte bra i från sig på potatislandet för man måste gräva djup för att få upp all potatis.

Inte gjorde Peter och Jens heller ett bra jobb med att slå slyet.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-03-01 20:25:49 följande:
    Jag tycker att Haroon kan tramsa. Varför skulle inte han får göra det när andra gör det. Han har ju sagt att han inte söker vänner i programmet utan är där för att vinna.

Varför är det ok för Jens att tramsa, bestämma och gå på som om han ägde gården och deltagarna.?

Jag hoppas att alla börjar tramsa för Jens för att få ner han på marken. Han är ingen Gud inte chef heller.

Hoppas Sofi väljer Jens.
    Lugna ner dig med Jens aversionen. Mycket kan man säga om Jens men han tramsar inte.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-03-01 20:28:12 följande:
    Nej det var klart han inte var nöjd....Tänkte redan under veckan att dom gjorde inte bra i från sig på potatislandet för man måste gräva djup för att få upp all potatis.

Inte gjorde Peter och Jens heller ett bra jobb med att slå slyet.
    Alla failade.
  • Nandez

Den som har varit värst därinne är Simon med ett beteende som saknar motstycke.

• Grande Rock
    Nandez skrev 2020-03-01 20:32:16 följande:

Den som har varit värst därinne är Simon med ett beteende som saknar motstycke.

Ja, det är klart det är värre med frustration än med undertryckta hot.
    Att tro är att inte veta