• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-03-05 19:51:11 följande:
    Verkar som alla har slutat att skriv i tråden för att jag inte gillar Jens sätt att prata med sina Farmen deltagare.
    Jens är duktig på att bygga, det har jag inget emot, men hans sätt och prata kan jag bara inte med. Allt som gjorts så är det bara Jens som gjort enligt honom själv.

Men det är lugnt jag fortsätter och skriva här oavsett ingen annan av er skriver.
    Det har inte med Jens att göra, vet vilka som står i finalen och vet vem som vinner så jag tittar inte längre. Tittar på BB i stället
  • lövet2
    Johannus skrev 2020-03-05 19:51:11 följande:
    Verkar som alla har slutat att skriv i tråden för att jag inte gillar Jens sätt att prata med sina Farmen deltagare.
    Äh, jag fick influensa. Är inne på 8:e dagen nu och funderar på att återvända till livet.
  • lövet2

Jag räknade i dag förresten. Det är ju 6 deltagare kvar och inte 5, som jag hade fått för mig. Måste ha varit febern som ställde till det.

Jag tror i alla fall att Haroon väljer Johanna. Om han vill vinna alltså. Annars kanske han väljer någon som han tycker gjort sig förtjänt av en finalplats, och så lägger han sig. Man vet aldrig med honom.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-03-05 21:10:22 följande:
    Det har inte med Jens att göra, vet vilka som står i finalen och vet vem som vinner så jag tittar inte längre. Tittar på BB i stället smile1.gif
    Ok då vet jag varför du inte skriver.Skrattande
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-03-05 20:10:01 följande:
    Att du inte gillar Jens är helt ok för mig. 
    Personligen är han min vinnarfavorit, och anledningen är att jag tror att han är den enda av dem som hade klarat att leva där på farmen.

Ska bli spännande att se vem Haroon väljer som andrakämpe men jag tippar på Johanna, alternativt Sofie.

Om folk inte längre skriver här beror nog inte på att du inte gillar Jens. Att jag skrivit mindre beror mest på att jag ser Farmen på eftermiddagen efter jobbet och då vill jag inte spoila. Sen vid den här tiden brukar jag hoppa i säng.  Jag ser inte heller mästerkocken förrän till helgen, så mina kommentarer får vänta på sig där också.
    Bra och höra att ingen slutat skriva p g a mig Glad
  • Johannus
    lövet2 skrev 2020-03-05 22:11:58 följande:
    Jag räknade i dag förresten. Det är ju 6 deltagare kvar och inte 5, som jag hade fått för mig. Måste ha varit febern som ställde till det.

Jag tror i alla fall att Haroon väljer Johanna. Om han vill vinna alltså. Annars kanske han väljer någon som han tycker gjort sig förtjänt av en finalplats, och så lägger han sig. Man vet aldrig med honom.
    Man vet aldrig med Haroon, för han går inte och pratar allt med alla, men jag tänkte på kvällens avsnitt när han sa att han inte gillade paktandet och någon som styr den så det skulle kunna vara så att Haroon väljer Jens bar för att visa att han inte är rädd för Jens styrande och ställande. Att Haroon sen skulle förlora är en sak, men han skulle då ha i alla fall vågat. Sen vet man inte egentligen vem som vinner i tinget.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-03-05 23:39:26 följande:
    Man vet aldrig med Haroon, för han går inte och pratar allt med alla, men jag tänkte på kvällens avsnitt när han sa att han inte gillade paktandet och någon som styr den så det skulle kunna vara så att Haroon väljer Jens bar för att visa att han inte är rädd för Jens styrande och ställande. Att Haroon sen skulle förlora är en sak, men han skulle då ha i alla fall vågat. Sen vet man inte egentligen vem som vinner i tinget.
    Vill han ha en rimlig chans att stanna så måste han välja en tjej. Ska bli spännande.

Lite trist att det närmar sig slutet ändå på sätt och vis.
  • Beccus
    Johannus skrev 2020-03-05 23:39:26 följande:

Haroon går sin egna väg så svårt att veta med honom, det gillar jag med honom
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-03-05 23:32:35 följande:
    Ok då vet jag varför du inte skriver.Skrattande
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-03-06 04:54:30 följande:
    Vill han ha en rimlig chans att stanna så måste han välja en tjej. Ska bli spännande.

Lite trist att det närmar sig slutet ändå på sätt och vis.
    Ja helt klart, men jag tror att tjejerna har pluggat kunskap ordentligt så blir det en tjej så blir det kunskap.
    Blir det en kille så har dem att välja på olika grenar. Därför hoppas jag att Haroon väljer Jens.

Jag måste säga att jag är glad när det är över med Farmen för jag gillar inte det med paktande och styrande av en person.   

Tittar då hellre på Let`s Dance och Robinson där det inte paktas utan varje deltagare tänker på sig själv. Ok att det i Robinson är lagtävlingar, men i slut ändan är de ensamma spelare om vinnandet. 

I årets Farmen är det så att Jens vill ha sina sidospelare som trygg sköld av Peter och Sofi så att han i slut ändan kan sticka kniven i ryggen och vinna själv. 

Hoppas att Peter vaknar innan det är försent. Tror att Sofi genomskådat Jens.