• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2020-03-02 18:14:48 följande:
    Väl talat, mitt i prick.
    Jag har hållit på Jens sedan dag ett och hoppas verkligen att han vinner.
    Tror faktiskt inte att någon av de andra skulle kunna leva på "Farmen" någon längre tid, inte för att det är vad det går ut på men för mig gör det Jens till en värdig vinnare.
  • Johannus

Jag jag jag jag....Herre min skapare vilken egenkär kille Jens är....Jag bestämmer. Jag säger vad det andra ska göra.

Hoppas verkligen  Jens faller vid målsnöret.

Fredrik, Johanna är mer värdiga vinnare för dem håller inte på med pakter eller elakt snackande om andra deltagare.

• lövet2

Vem väljer Peter som Förstekämpe? Blir det Haroon? Eller kanske Fredrik?

• Johannus
    lövet2 skrev 2020-03-03 22:18:14 följande:
    Vem väljer Peter som Förstekämpe? Blir det Haroon? Eller kanske Fredrik?
    Tror det blir Haroon som Peter väljer. 
  • Lustablong

Jag vet vilka som står i finalen (säker källa) men vill inte spolia det här ifall någon inte vill veta. Ja, rätt otippat ändå på något sätt..

• BeautifulLiz
    Lustablong skrev 2020-03-04 07:52:57 följande:

Jag vet vilka som står i finalen (säker källa) men vill inte spolia det här ifall någon inte vill veta. Ja, rätt otippat ändå på något sätt..

Nu blir jag ju rejält nyfiken. Skriv gärna privat till mig, lovar att tiga som muren.
  • Nandez
    Det vet jag med.
  • Johannus
    Det är väl fel om det gått ut tidigare vem som står i Finalen. 
    Deltagarna ska vara tyst fram tills programmet är slut, men så fungerar det väl inte i dagens läge.

Snälla ni som vet hur Farmen slutar skriv inte det här för det är inte roligt för oss som inte är så nyfikna att vi luskar ut det innan.  
  • Johannus

Verkar som alla har slutat att skriv i tråden för att jag inte gillar Jens sätt att prata med sina Farmen deltagare.
    Jens är duktig på att bygga, det har jag inget emot, men hans sätt och prata kan jag bara inte med. Allt som gjorts så är det bara Jens som gjort enligt honom själv.

Men det är lugnt jag fortsätter och skriva här oavsett ingen annan av er skriver.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-03-05 19:51:11 följande:

Verkar som alla har slutat att skriv i tråden för att jag inte gillar Jens sätt att prata med sina Farmen deltagare.
    Jens är duktig på att bygga, det har jag inget emot, men hans sätt och prata kan jag bara inte med. Allt som gjorts så är det bara Jens som gjort enligt honom själv.

Men det är lugnt jag fortsätter och skriva här oavsett ingen annan av er skriver.

Att du inte gillar Jens är helt ok för mig. 
    Personligen är han min vinnarfavorit, och anledningen är att jag tror att han är den enda av dem som hade klarat att leva där på farmen.

Ska bli spännande att se vem Haroon väljer som andrakämpe men jag tippar på Johanna, alternativt Sofie.

Om folk inte längre skriver här beror nog inte på att du inte gillar Jens. Att jag skrivit mindre beror mest på att jag ser Farmen på eftermiddagen efter jobbet och då vill jag inte spoila. Sen vid den här tiden brukar jag hoppa i säng.  Jag ser inte heller mästerkocken förrän till helgen, så mina kommentarer får vänta på sig där också.