• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus

Vad bra jag mår nu när Haroon valde Jens som förste kämpe. Frågan är bara ska Jens välja en lätt väg eller vågar han visa sin styrka genom att välja Peter. Nä det tror jag inte han kommer att välja Fredrik, men som tur är så är et den andre kämpen som väljer gren.

• Johannus

Skulle det vara så att Jens förlorar mot den han möter i tinget då skyller han nog på sin hand även om den fungerat direkt efter det han kom från sjukhuset.

• lövet2
    Johannus skrev 2020-03-09 19:57:19 följande:
    Skulle det vara så att Jens förlorar mot den han möter i tinget då skyller han nog på sin hand även om den fungerat direkt efter det han kom från sjukhuset.
    Är han smart, så väljer han Johanna för att få kunskap. Då hinner handen vila ett par dagar.
  • Johannus
    lövet2 skrev 2020-03-09 22:33:37 följande:
    Är han smart, så väljer han Johanna för att få kunskap. Då hinner handen vila ett par dagar.
    Han har inte klagat på handen när han skadade den. Han gick på som en oxe, men nu flera veckor efter när han bli förste kämpe då börjar den göra ont...Tror att han sa det för att han är irriterad på att bli vald som förste kämpe...

Eller om han har så ont borde han bara lämna Farmen och gå och få vård för handen.
  • Nandez
    lövet2 skrev 2020-03-09 22:33:37 följande:
    Det tycker jag med.
  • Nandez
    Tornhöken skrev 2020-03-10 13:47:18 följande:
    Har inte följt på ett tag. är Adam kvar?
    Nä, han är utslagen
  • Johannus

Det låter bra att Sofi förstått Jens styrande och nu vill hon att han åker ut. Hon hade bara borda förstått det tidigare och gått ur Jens pakt.

Peter har också vaknat.

Hoppas verkligen Fredrik slår ut Jens i tinget, men sen får man väl höra "jo", men jag hade ont i handen så därför fick jag ge mig.

Johanna och Fredrik i Finalen vem av dem som skulle vinna spelar ingen roll.

• Nandez
    Johannus skrev 2020-03-10 20:31:45 följande:
    Det låter bra att Sofi förstått Jens styrande och nu vill hon att han åker ut. Hon hade bara borda förstått det tidigare och gått ur Jens pakt.

Peter har också vaknat.

Hoppas verkligen Fredrik slår ut Jens i tinget, men sen får man väl höra "jo", men jag hade ont i handen så därför fick jag ge mig.

Johanna och Fredrik i Finalen vem av dem som skulle vinna spelar ingen roll.
    Att du orkar med aversion mot Jens. 
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-03-10 21:28:44 följande:
    Att du orkar med aversion mot Jens. 
    Ja jag orkar för jag har emot folk som är ego.