• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-03-10 22:07:50 följande:
    Ja jag orkar för jag har emot folk som är ego.
    Han är tävlingsinriktad
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-03-10 22:13:43 följande:
    Han är tävlingsinriktad
    Helt klart är han tävlingsinriktad, men han har även spelat fult mot det andra deltagarna. 
    Alla är där för att tävla om en halv miljon och alla har försökt efter sina egna kunskap.

Jag tycker att dem som skött djuren är precis lika duktiga som Jens även om Jens anser att det bara är han som kan sköta en gård. Det sa han mot kameran i början på veckan.

Nå det är så skönt att det snart är slut och Let´s Dance och Robinson tar över.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-03-10 22:34:38 följande:
    Helt klart är han tävlingsinriktad, men han har även spelat fult mot det andra deltagarna. 
    Alla är där för att tävla om en halv miljon och alla har försökt efter sina egna kunskap.

Jag tycker att dem som skött djuren är precis lika duktiga som Jens även om Jens anser att det bara är han som kan sköta en gård. Det sa han mot kameran i början på veckan.

Nå det är så skönt att det snart är slut och Let´s Dance och Robinson tar över.
    Jag har redan sett fighten... tänker inte spoila men det är ju så att vissa blir nöjda och andra blir inte.

Let´s dance är inget för mig, har inte sett Robison på många år. Jag följer "Gift vid första ögonkastet".

Kanske ska starta en tråd om det...
  • Beccus

Blir en spännande kamp mellan jens & fredrik. Hoppas att fredrik är den som vinner

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-03-11 17:50:48 följande:
    Jag har redan sett fighten... tänker inte spoila men det är ju så att vissa blir nöjda och andra blir inte.

Let´s dance är inget för mig, har inte sett Robison på många år. Jag följer "Gift vid första ögonkastet".

Kanske ska starta en tråd om det...
    Bra att du inte berättar om nåt från tinget :)

För mig är Let´s Dance kul att följa då jag själv varit danslärare i 11 år. Dansat sen jag var 12 år. Trots har det blivit mindre med dans sen jag flyttade till södra Sverige.

Robinson tycker jag är roligt att se för deras tävlingar. Att det blir gräl och bråk mellan deltagarna gillar jag inte, men tävlingarna ska bli kul att följa.

Det programmet du nämner om har jag inte hört om. Men starta gärna en tråd så får jag se om jag hinner se det.
  • Johannus

Nu spelar det ingen roll vem som vinner Farmen för alla som är kvar får vinna för mig.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-03-11 19:51:27 följande:

Nu spelar det ingen roll vem som vinner Farmen för alla som är kvar får vinna för mig.

Nu håller jag på Fredrik!
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-03-11 19:59:04 följande:
    Nu håller jag på Fredrik!
    Ja innerst håller jag också på Fredrik. Hade även Johanna som favorit.
    Samtidigt så har Peter varit bra hela programmet. snäll och jobbat på bra.
    Sofi kom fram i slutet nu.

Men helt klart så hoppas jag också på Fredrik.