• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • lövet2

Tråkigt att Jens åkte ut, men han tog det bra. Det har jag gillat med honom hela tiden, att han inte surar och känner sig orättvist behandlad för allt. Han har varit rak och stått för att han velat vinna, i stället för att fjäska och ljuga sig fram, som de gjorde i fjol.

Nu hoppas jag på Peter eller Johanna.

• Johannus
    lövet2 skrev 2020-03-11 23:00:00 följande:
    Tråkigt att Jens åkte ut, men han tog det bra. Det har jag gillat med honom hela tiden, att han inte surar och känner sig orättvist behandlad för allt. Han har varit rak och stått för att han velat vinna, i stället för att fjäska och ljuga sig fram, som de gjorde i fjol.

Tyckte inte han tog det så bra när han förlorade för han slog sin onda knytnäve i dörren så han blev blodig.

Men jag var förvånad att Fredrik hade den styrkan han hade att han slog ut Jens.
  • Lustablong

Tycker ni verkligen Peter är en värdig vinnare?! Har aldrig tävlat, varit i tinget eller torpet.. nä tycker han bara har glidit med och ingen värdig vinnare.

• Beccus
    lövet2 skrev 2020-03-11 23:00:00 följande:

Tycker inte att han tog det bra när han slog sin hand i väggen, dessutom anklagar han tv4 för att dom har fuskat.

www.hant.se/noje/jens-ronnqvists-kritik-anklagar-tv4-for-fusk-med-farmen/
  • BeautifulLiz
    Lustablong skrev 2020-03-12 13:34:58 följande:

Tycker ni verkligen Peter är en värdig vinnare?! Har aldrig tävlat, varit i tinget eller torpet.. nä tycker han bara har glidit med och ingen värdig vinnare.

Nja, nej det tycker jag nog inte. Jag håller nu på Fredrik, höll på Jens innan men men... jag trodde verkligen att Jens skulle sopa hem hela rasket.
  • Johannus
    Lustablong skrev 2020-03-12 13:34:58 följande:
    Håller nog med att han glidit genom Farmen och det får han väl egentligen tacka Jens och Sofi för att han är i Finalveckan. Hade han inte varit i deras pakt så hade han nog åkt ut tidigt.
  • Johannus

Men jag undrar när kommer det utslagna deltagarna som dem brukar göra för att välja den dom vill ska vara i Finalen? Eller är det borttaget så att dom 4 som är kvar slås ut på tinget en och en till det bara finns en kvar utan hejare på läktaren.

Om ni vet så berätta, men berätta inte vem som vann.

Kommer Finalen vara på söndag eller redan i morgon? Hänger som inte med när finalen går.

• Nandez
    Tornhöken skrev 2020-03-11 19:54:02 följande:
    Neeeeej! Vad hände?
    Han åkte ut i tinget  mot Svempa i sågen.
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2020-03-13 20:47:20 följande:
    Ja fy f*n så Adam kämpande. Men Svempa, honom är det nog ingen som slår. 
  • Tornhöken
    Nandez skrev 2020-03-13 20:47:20 följande:

Bara att gratulera svempa då.... Hoppas han tar hem hela klabbet nu då.