Farmen 2020
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Tråkigt att Jens åkte ut, men han tog det bra. Det har jag gillat med honom hela tiden, att han inte surar och känner sig orättvist behandlad för allt. Han har varit rak och stått för att han velat vinna, i stället för att fjäska och ljuga sig fram, som de gjorde i fjol.
Nu hoppas jag på Peter eller Johanna.
Tycker ni verkligen Peter är en värdig vinnare?! Har aldrig tävlat, varit i tinget eller torpet.. nä tycker han bara har glidit med och ingen värdig vinnare.
Tråkigt att Jens åkte ut, men han tog det bra. Det har jag gillat med honom hela tiden, att han inte surar och känner sig orättvist behandlad för allt. Han har varit rak och stått för att han velat vinna, i stället för att fjäska och ljuga sig fram, som de gjorde i fjol.
Nu hoppas jag på Peter eller Johanna.
Tycker ni verkligen Peter är en värdig vinnare?! Har aldrig tävlat, varit i tinget eller torpet.. nä tycker han bara har glidit med och ingen värdig vinnare.
Men jag undrar när kommer det utslagna deltagarna som dem brukar göra för att välja den dom vill ska vara i Finalen? Eller är det borttaget så att dom 4 som är kvar slås ut på tinget en och en till det bara finns en kvar utan hejare på läktaren.
Om ni vet så berätta, men berätta inte vem som vann.
Kommer Finalen vara på söndag eller redan i morgon? Hänger som inte med när finalen går.
Han åkte ut i tinget mot Svempa i sågen.