• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-12 20:45:02 följande:
    Sofie vann
    Tyckte det var bra att Sofie vann för Sussie gnäller ganska mycket.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-12 20:55:18 följande:
    Fredrik vann
    Tyckte det var rätt åt Mergim eller vad han heter att Fredrik vann, för MG underskattade Fredrik redan långt innan.
  • Johannus

Blir förbannad om den nya storbonden Mumma väljer Simon för att gå till Torpet för han vet ju att MG och Sussie inte gillar Simon. Blir typ som mobbning mot Simon i så fall…. Blir det så så hoppas jag att Simon slår ut först MG för gått. 

Det är med tävlingarna som man ser vad folket går för...Inanna så försöker alla vara så snälla med varann, men när det väl gäller så börjar man visa sina dåliga sidor. För mig skulle redan 3 personer få lämna och jag skulle inte sakna dem.

• Tomelilla15

Skulle gärna vilja vara med och diskutera årets farmen men med uppdateringsfrekvensen här i tråden verkar det svårt att få till ett vettigt samtal. Alla ser väl programmet, behövs det verkligen beskrivning av allt som sker? Är det inte roligare om vi kan diskutera deltagare och spekulera istället för att programmet är syntolkat på fl?

• Johannus
    Tomelilla15 skrev 2020-01-12 23:01:55 följande:
    Skulle gärna vilja vara med och diskutera årets farmen men med uppdateringsfrekvensen här i tråden verkar det svårt att få till ett vettigt samtal. Alla ser väl programmet, behövs det verkligen beskrivning av allt som sker? Är det inte roligare om vi kan diskutera deltagare och spekulera istället för att programmet är syntolkat på fl?
    Du får gärna vara med och diskutera Farmen. Jag kollar fram till reklam sen skriver jag vad jag upplever och efter att programmet är slut skriver jag igen.
  • Nandez
    Tomelilla15 skrev 2020-01-12 23:01:55 följande:
    Ok, skippar det
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-13 13:07:42 följande:
    Ok, skippar det smile1.gif
    Nandez sluta nu inte att diskutera helt...Saknar dina och mina diskussioner ….

Trist att Simon fick åka till Torpet för jag gillar honom. Tror att storbonden Momma är rädd för att hamna i fajit med han. 

Tror också att Sissie kommer att lämna innan tävlingarna börjar för hon är för fin av sig att vara med över huvud taget....(bara pengarna som hägrar, men dem får man inte gratis)

Nej det är trist att Momma blev storbonde och väljer ut Simon...
  • Johannus

Så nu har jag kollat på Farmen i Play och Torpet med.

PÅ Farmen verkar alla byggen rulla på, men tråkigt att alla börjar hacka på Jens om det ena än det andra.
    Men herre min skapare undrar vilka mått dem fått som bygger ko skyddet för den är ju på tok för hög.
    Däremot verkar tjejernas tak på dasset bli bra trots dåliga hammare dem hade.

Torpet verkar inte alls som förra året, dem har sämre saker där nu.
    Hoppas bara att Simon orkar vara kvar och kämpa vidare trots att han inte van första tävlingen. Och trots att han inte verkar trivas där.

Som jag sa i går att Sussie inte kommer att stanna länge till och som man såg så valde hon att avbryta.

Vem tror ni kommer till Torpet nu när Madde har varit och tävlat i gårdstävlingen eftersom hon vann första tävlingen mot Simon och MG.

• Johannus

Nandez!!!

Kom tillbaka och skriv...Vill inte vara ensam på tråden. 
    Ignorera vad Tomeelilla15 skrev!  För denna tråd är din Nandez och du får skriva det du vill skriva.

Svar på tråden Farmen 2020