• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus
    Beccus skrev 2020-01-15 19:44:35 följande:
    Vad hände innan reklamen? Missade den biten..
    Inte så mycket mer än att dem fortsatte att bygga när helt plötsligt Momma blev irriterad över att folk inte vågade be om hjälp av varandra som kvinna och man...Äh nä jag fattade inget alla vet att man kan fråga detta utan att någon ska bli irriterad.

Jo sen så tävlade Torparen Madde mot Farmaren Erika vem som skulle till Farmen och vem som skulle till Torpet.
    Erika vann kast med kniv mot Madde och fick gå tillbaka till Farmen och Madde tillbaka till Torpet.

Gillar inte Mommas smida planer redan så här i början av programmet....Kan dom bara inte göra sina jobb och sluta pakta.
  • Beccus
    Johannus skrev 2020-01-15 20:02:19 följande:

Inte så mycket mer än att dem fortsatte att bygga när helt plötsligt Momma blev irriterad över att folk inte vågade be om hjälp av varandra som kvinna och man...Äh nä jag fattade inget alla vet att man kan fråga detta utan att någon ska bli irriterad.

Jo sen så tävlade Torparen Madde mot Farmaren Erika vem som skulle till Farmen och vem som skulle till Torpet.

Erika vann kast med kniv mot Madde och fick gå tillbaka till Farmen och Madde tillbaka till Torpet.

Gillar inte Mommas smida planer redan så här i början av programmet....Kan dom bara inte göra sina jobb och sluta pakta.

Tack, missade inte mycket då.. kom precis när tävlingen mellan Madde & Erika var klar... finns alltid nån som måste pakta på.en gång..i hans fall tror jag att han inte kan så mycket så enda chansen att komma så långt som möjligt, återstår att se hur länge han håller sig kvar
  • Deceree1

Hej.

Deceree här. Nandez, bry dig inte om vad en enda person skriver. Lyssna på vad Johannus säger istället. Kram

• Johannus
    Beccus skrev 2020-01-15 20:15:37 följande:
    Tack, missade inte mycket då.. kom precis när tävlingen mellan Madde & Erika var klar... finns alltid nån som måste pakta på.en gång..i hans fall tror jag att han inte kan så mycket så enda chansen att komma så långt som möjligt, återstår att se hur länge han håller sig kvar
    Jag hoppas han inte stannar länge till. Alla andra verkar kunna fungera med varann...Ja några till vill pakta med Momma.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2020-01-15 20:18:14 följande:
    Hej.
    Deceree här. Nandez, bry dig inte om vad en enda person skriver. Lyssna på vad Johannus säger istället. Kram
    Saknar Nandez väldigt mycket då vi två har skrivit om denna program i några år. Även andra program som vi har diskuterat om.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2020-01-15 20:23:20 följande:

Saknar Nandez väldigt mycket då vi två har skrivit om denna program i några år. Även andra program som vi har diskuterat om.

Vi får hoppas att anandes kommer tillbaka :)
  • Tomelilla15

Det är ju diskussionen som är rolig. Hoppas Nandez vill vara med på det.

Har lite svårt för Mommas reaktion. Kanske har det hänt fler saker än som syns men hans utspel om jämställdhet var väl inte i paritet med de incidenter vi sett? Vad är han ute efter egentligen? Är det någon taktik för att kunna sätta Norrland som förste-kämpe?

• Tomelilla15
    Johannus skrev 2020-01-14 21:07:28 följande:

Nandez!!!

Kom tillbaka och skriv...Vill inte vara ensam på tråden. 

Ignorera vad Tomeelilla15 skrev!  För denna tråd är din Nandez och du får skriva det du vill skriva.

Bara nyfiken, varför är det roligt med uppdatering på minut-basis? Du ser väl också programmet?
Svar på tråden Farmen 2020