• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Beccus

Spännande 1 kämpeval, inte ett dugg förvånad att han blev vald dock.. vem tror i han väljer som motståndare? Han vill ju ha en match, kan ju bli Norrland då kanske, men känns som att partik har ganska höga tankar om sig själv och saknar lite självinsikt

• Deceree1

Jag tycker att Patrick är en gnällig tjurgubbe. Jag hade valt honom till kämpe så fort jag hade kunnat

• Beccus
    Deceree1 skrev 2020-01-16 20:29:09 följande:

Jag tycker att Patrick är en gnällig tjurgubbe. Jag hade valt honom till kämpe så fort jag hade kunnat

Hade jag med gjort, men han tycks tro att han är glad och trevlig hela tiden
  • Deceree1
    Beccus skrev 2020-01-16 20:34:08 följande:

Hade jag med gjort, men han tycks tro att han är glad och trevlig hela tiden

Ja, det är ju det som är så egendomligt! Att han tycks tro att han är glad o trevlig o gemytlig, haha, man kan inte ha mer fel än så :)))
  • Johannus
    Tomelilla15 skrev 2020-01-15 23:23:28 följande:
    Bara nyfiken, varför är det roligt med uppdatering på minut-basis? Du ser väl också programmet?
    Ja du får var nyfiken varför.  Som du sett oavsett det varit på minut basis så har jag svarat på det jag velat svara på....
    Varför irriterar du på att trådstartaren vill skriva som hon gör när ingen annan irriterar sig på det?????

OM det för dig är så irriterande så kan du skapa en egen tråd så du slipper irritera dig.
  • Johannus
    Beccus skrev 2020-01-16 20:00:46 följande:
    Spännande 1 kämpeval, inte ett dugg förvånad att han blev vald dock.. vem tror i han väljer som motståndare? Han vill ju ha en match, kan ju bli Norrland då kanske, men känns som att partik har ganska höga tankar om sig själv och saknar lite självinsikt
    Håller med dig ...Jag med tror att det bli Jens Norrland som blir andrekämpe.....Hoppas att Norrland vinner...
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2020-01-16 20:29:09 följande:
    Håller med att han är den gnälligaste av alla gubbar jag känner...:)
  • Johannus
    Tomelilla15 skrev 2020-01-15 23:21:54 följande:
    Det är ju diskussionen som är rolig. Hoppas Nandez vill vara med på det.
    Har lite svårt för Mommas reaktion. Kanske har det hänt fler saker än som syns men hans utspel om jämställdhet var väl inte i paritet med de incidenter vi sett? Vad är han ute efter egentligen? Är det någon taktik för att kunna sätta Norrland som förste-kämpe?
    Bara så här med eftertanke Tomelilla15  att såra någon som startat tråden är inte rätt......Hade det varit du som startat tråden och vi andra hade hackat på dig hur du för tråden hade du nog gjort samma sak.....Men det är aldrig försent att förklara sig och be om förlåtelse....
  • Deceree1
    Johannus skrev 2020-01-16 23:36:32 följande:

Håller med att han är den gnälligaste av alla gubbar jag känner...:)

Å då menar jag inte åldern på honom när jag säger gubbe, utan beteendet :) Han e en riktig gubbtjyv, tvi vale för tocken olåt:))
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2020-01-17 01:01:39 följande:
    Å då menar jag inte åldern på honom när jag säger gubbe, utan beteendet :) Han e en riktig gubbtjyv, tvi vale för tocken olåt:))
    NU blev han vald till förste kämpe och jag tror att han kommer att välja Jens som andra kämpe bar för att han ska verka tuff. Jag tror att alla killar slår han i tinget. Men tråkigt att Torparna får han dit.
Svar på tråden Farmen 2020