• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Beccus
    Johannus skrev 2020-01-16 23:35:32 följande:

Håller med dig ...Jag med tror att det bli Jens Norrland som blir andrekämpe.....Hoppas att Norrland vinner...

Hoppas verkligen Jens vinner i så fall, eller vem som bara gnällspiken försvinner, tror inte han blir länge på torpet heller. På tal om torpet, brukar dom inte Visa 1 avsnitt/veckan på tv4? Har en så kass dator så går knappt att se på play där..
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2020-01-15 20:18:14 följande:
    Hej.
    Deceree här. Nandez, bry dig inte om vad en enda person skriver. Lyssna på vad Johannus säger istället. Kram
    Johannus skrev 2020-01-15 20:23:20 följande:
    Saknar Nandez väldigt mycket då vi två har skrivit om denna program i några år. Även andra program som vi har diskuterat om.
    Vad gulliga ni är

• Nandez
    Beccus skrev 2020-01-16 20:00:46 följande:
    Spännande 1 kämpeval, inte ett dugg förvånad att han blev vald dock.. vem tror i han väljer som motståndare? Han vill ju ha en match, kan ju bli Norrland då kanske, men känns som att partik har ganska höga tankar om sig själv och saknar lite självinsikt
    Ja, det var ett spännande kämpeval. Han blev bra förvånad så självinsikten är nog obefintlig.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2020-01-16 20:29:09 följande:
    Jag tycker att Patrick är en gnällig tjurgubbe. Jag hade valt honom till kämpe så fort jag hade kunnat
    Det hade jag också gjort.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-16 23:33:12 följande:
    Ja du får var nyfiken varför.  Som du sett oavsett det varit på minut basis så har jag svarat på det jag velat svara på....
    Varför irriterar du på att trådstartaren vill skriva som hon gör när ingen annan irriterar sig på det?????

OM det för dig är så irriterande så kan du skapa en egen tråd så du slipper irritera dig.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-16 23:35:32 följande:
    Håller med dig ...Jag med tror att det bli Jens Norrland som blir andrekämpe.....Hoppas att Norrland vinner...
    Ja, om det blir Jens så hoppas jag att han vinner.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-17 17:17:43 följande:
    NU blev han vald till förste kämpe och jag tror att han kommer att välja Jens som andra kämpe bar för att han ska verka tuff. Jag tror att alla killar slår han i tinget. Men tråkigt att Torparna får han dit.
    Hoppas också att alla killarna kan slå honom i tinget. Torparna blir nog inte att bli glada.
  • Johannus
    Beccus skrev 2020-01-17 17:48:29 följande:
    Hoppas verkligen Jens vinner i så fall, eller vem som bara gnällspiken försvinner, tror inte han blir länge på torpet heller. På tal om torpet, brukar dom inte Visa 1 avsnitt/veckan på tv4? Har en så kass dator så går knappt att se på play där..
    Jag vet inte när Torpet visa på tv. Jag kollar på tv4 play.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-17 17:51:38 följande:
    Vad gulliga ni är smile1.gif

Ohhh vad glad jag är när jag ser att du är med nu {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Farmen 2020