Farmen 2020
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Simon blev vald till förste kämpe ...Hoppas han väljer Momma så att han försvinner så man kan fortsätta och se programmet. Kan vara så att Simon även kan välja Mergim. Galet vore om han valde Jens.
Enligt slutet av kvällens program så grät Peter vilket kan tyda på att Momma kommer att åka ut på söndag. Peter klarar sig nog inte utan Momma . Nä fy så konstiga vissa deltagare blir under programmens gång. Gillade så där Peter i början, men inte mer. Gillade Jens i början, men han är ju nu bara så kaxig så det blir löjligt. Ok Jens är en duktig snickare, men man behöver för den skull inte tro att man är kungen över Farmen.
Hade varit kul och se vad som händer på Torpet :) Har tjejerna klarat av varann eller har dem åkt hem.
Jag hoppas också att han väljer Momma.
Nej, jag tycker inte Jens beter sig som om han var kung. Egentligen skryter han ju inte direkt, utan det är de andra som skryter upp hur duktig han är. Det är knappast hans fel. Han kanske kör lite skrämseltaktik och låtsas vara mer självsäker än han är. Andra låtsas som att de inte kan något alls, och jag tycker nog inte något av det är oschysst.