• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Beccus
    Nandez skrev 2020-02-05 20:17:30 följande:

Ja, det var en liten twist

Ja det var det. Blir spännande fortsättning. Men tror det lutar åt att Simon blir förste kämpe.
  • Nandez
    Beccus skrev 2020-02-05 20:19:47 följande:
    Ja det var det. Blir spännande fortsättning. Men tror det lutar åt att Simon blir förste kämpe.
    Ja, det verkar så
  • Johannus
    Beccus skrev 2020-02-05 19:41:06 följande:
    Torparna blev farmare och Farmarna blev torpare
    Vilken vändning....Kommer inte båda gott med Esmeralda med Erika.....Man undrar vem av dem som ger upp och åker hem.

Trodde inte att Bagarn skulle lämna trots att han sa redan innan att han skulle lämna.
  • Johannus
    Beccus skrev 2020-02-05 20:19:47 följande:
    Nja det tror inte jag för om Simon blir förste kämpe så väljer han Momma eller MQ och en av dem kommer att ryka för Simon slår nog båda två.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-02-05 21:43:41 följande:
    Torparna var inte nöjda.
    Nej dem var inte nöjda. Skulle inte jag heller varit om jag varit jag hade måsta vara med Esmeralda. 
  • Johannus

Man undrar om Torpet kommer att stå tomt innan Farmen är slut?

Farmen ja det skulle vara roligare och titta på programmet om någon skulle våga säga ett sanningens ord till personen som bara sover och när han är vaken så babbalar han på som om han är den enda som gör nåt på Farmen.

Hoppas verkligen vem än Peter än väljer som förste kämpe att denne väljer Momma som andre kämpe och slår ut han...för då skulle de deltagarna som är kvar kunna visa sina talanger i både bygge och annat på rättvist sätt.
    Blir så trött på att en bara sover bort tiden.

Hoppas även att inte Jens tar ut sig helt med sin trasiga hand med allt bygge han utför.

Bra var också att Fredrik och Simon har funnit varann som vänner så dem kan börja pakta som det andra killarna gör. 

• lövet2

Det blir ju inte så många att välja på som förstekämpe, när de från Torpet är fredade den första veckan. Det borde bli Simon. Eller kanske Eleonora?

Torparna är så deppade, så de kanske åker hem allihop i nästa avsnitt ...

• Johannus
    lövet2 skrev 2020-02-05 23:30:15 följande:
    Det blir ju inte så många att välja på som förstekämpe, när de från Torpet är fredade den första veckan. Det borde bli Simon. Eller kanske Eleonora?

Torparna är så deppade, så de kanske åker hem allihop i nästa avsnitt ...
    Om storbonde är kille får han inte välja tjej. Jag hoppas att det blir Haroon som i sin tur väljer Momma. Helt klart om Simon väljs så väljer han nog Momma och då åker Momma.

Jag tror det samma att alla kommer att åka hem från Torpet.
  • Grande Rock
    Johannus skrev 2020-02-06 00:21:06 följande:
    Om storbonde är kille får han inte välja tjej. Jag hoppas att det blir Haroon som i sin tur väljer Momma. Helt klart om Simon väljs så väljer han nog Momma och då åker Momma.

Jag tror det samma att alla kommer att åka hem från Torpet.
    Klart storbonden får välja förstakämpe av motstående kön.
    Därmot tycker jag all pekar mot att det blir Simon som förstekämpe denna veckan
    Att tro är att inte veta
Svar på tråden Farmen 2020