• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • ESemlan84
    Anonym (Förväntansfull) skrev 2020-02-29 15:43:45 följande:

Negativt test. :( Funderar på en paus, har nästa ÄL i slutet av mars...

Vad trist. Vilken dag i cykeln är du på? Negativa test är svåra att hantera.
  • Undrandee

Jag känner mig så negativ idag. Känns som om även denna månad kommer ge ett stort minus... jobbigt att känna så här. Vill bara skita i allt som har med barn att göra och dra täcket över huvet.

Det blir aldrig min tur efter mina missfall :(

Förlåt för negativiteten men jag ville bara skriva av mig

• ESemlan84
    Undrandee skrev 2020-02-29 16:02:04 följande:

Jag känner mig så negativ idag. Känns som om även denna månad kommer ge ett stort minus... jobbigt att känna så här. Vill bara skita i allt som har med barn att göra och dra täcket över huvet.

Det blir aldrig min tur efter mina missfall :(

Förlåt för negativiteten men jag ville bara skriva av mig

Jag förstår helt hur du känner. Gick också igenom två missfall 2019 och det är svårt att hantera alla känslor. Kan pendla så mycket i känslor på bara några timmar.
  • Mallis9090
    Mammaresan skrev 2020-02-29 13:46:13 följande:

Gräver fram listan från långt bak här i tråden. Om någon råkat falla bort så lägg till er eller om det är någon som behöver ändra något.

1/3 Mammaresan

3/3 Louiseo, Noraaa

4/3 Amandakollb, Leah56, Clara87, Kickz, Josefine123

5/3 Hundochkatt, Tjoo91, Dameke

6/3 Spirea, me31

7/3 Kattattack

9/3 Lilor, MW90

10/3 ESemlan84, Maily

11/3 Trollkvinna123, marshalll

12/3 Fnattilur

13/3 Melanes

14/3 myownworstenemy

21/3 Scrootie

BIM 3 mars, plussade 27 feb
  • Undrandee
    ESemlan84 skrev 2020-02-29 16:16:02 följande:

Jag förstår helt hur du känner. Gick också igenom två missfall 2019 och det är svårt att hantera alla känslor. Kan pendla så mycket i känslor på bara några timmar.

Skit jobbigt! :(

vissa dagar går bättre än andra och sen helt plötsligt kan det slå om och jag blir väldigt ledsen.

Vet inte vad jag ska göra av alla känslor som blir... Att försöka se framåt och ta nya tag är ibland omöjligt.
  • Anonym (Förväntansfull)
    ESemlan84 skrev 2020-02-29 15:50:16 följande:

Vad trist. Vilken dag i cykeln är du på? Negativa test är svåra att hantera.

Enligt appen var bim igår men den kommer troligtvis vara två dagar försenad. Så borde få den imorgon. Första barnet blev till på allra första försöket och ligget, så är lite ovant att det inte blir ngt. Detta var tredje gången det blev mens. Men kan förbättra oddsen, ska börja att ta tempen på morgonen. Vi kan också ligga oftare. Mannen suckar faktiskt, han vet att detta betyder att vi ska ligga varje dag nästa gång. Han får prestationsångest och känner sig som en säd-fabrik. Hehe.
  • Freya18

En liiten stegring syns nu på äl-stickorna. Sån jäkla väntan hela tiden. Om man bara kunde koppla bort tankarna ibland. På och av knapp.

Ni som tar eller har tagit Bisolvon: är ni duktiga på att ta det 3 ggr per dag? Jag missade hela dagen igår och tagit två gånger idag. Har haft ont i magen och vet inte om det beror på medicinen.

• Hundochkatt

Ska testa med ett "testa tidigt" test imorgon. Har mått lite illa i två dagar och kännt att det mesta luktar så sjukt mycket starkare än innan. Hoppas att det inte är inbillning..

• Mammaresan
    Hundochkatt skrev 2020-02-29 21:00:01 följande:

Ska testa med ett "testa tidigt" test imorgon. Har mått lite illa i två dagar och kännt att det mesta luktar så sjukt mycket starkare än innan. Hoppas att det inte är inbillning..

Jag ska också testa imorgon.. igen! Om inte mensen kommer tills dess. Håller tummarna för dig! Hoppas du delar med dig hur det gått för dig imorgon. :D
  • Hae90

Har Bim-4 imorgon, tänkte också våga mig på att testa... har haft lite olika symtom nu några dagar men man vet ju inte kroppen kan lura en :/

Svar på tråden BIM mars 2020