Inlägg från: Persbrandtkola |Visa alla inlägg
  • Persbrandtkola

Vad tycker ni om SAS nya reklam?

nihka skrev 2020-02-20 00:58:22 följande:
    Att ingen reagerat på det beror möjligtvis på att han aldrig sa så. En kvinnlig röst säger "We are no better" och mannen ifråga fortsätter med "than our Viking ancestors."

Herrarna högermänniskor behöver borsta upp engelskan både gällande läs- och hörförståelse.
    Petrarcad skrev 2020-02-19 13:18:33 följande:
    Detta har du SÅ rätt i! Kulturell appropriering är tydligen helt "ok when we do it" som ju verkar vara devisen vänstern går efter.....

Dubbelmoral, hyckleri.

Att ingen reagerat är kanske för att alla vid det här laget är så vana vid vänsterns dubbelmoral och hyckleri, att man inte ens reagerar längre.....
    Så du är nu vänster? 
  • Persbrandtkola
    KillBill skrev 2020-02-19 05:40:21 följande:
    Det blev fel, så här skulle det ha stått:

Menade du att det framgår i artikeln att den är skriven av en Sverigedemokratisk debattör eller menar du att det är onödigt att skriva att det är en Sverigedemokratisk debattör bara för att Debattartikel anger att "Det här är en debattartikel. Syftet med texten är att påverka och åsikterna är skribentens egna"

SVT  har fått kritik för att ha publicerat artiklar även när man har angett att "Åsikterna i inlägget är debattörernas egna".

Tidningen anger att det är en debatt artikel och att det inte är tidningens egna ord som framförts. Här fungerar tidningen som en bro för att ge ut information. Precis som många andra tidningar gör...

Vet inte varför du pratar om SD. Det står ingenstans att han företräder SD i denna fråga. 

Vad ska jag göra med den informationen... Ska du inte klaga på SVT då...
  • Persbrandtkola
    Crash Man skrev 2020-02-19 17:07:26 följande:

Jag hörde på nyheterna idag att försäljningen av corona-öl har ökat på grund av corona-viruset. Det värsta viruset som mänskligheten sett sen spanska sjukan gör alltså bättre reklam än SAS.

Den hjälper SAS också, alla flyger hem.
  • Persbrandtkola
    Mallis9090 skrev 2020-02-20 13:29:54 följande:

Mycket bra reklamfilm. Smart av SAS att göra något som folk snackar om. Hellre ökänd än okänd osv... Dessutom gillar jag hur de belyser hur mycket resten av världen givit Skandinavien. Tummen upp SAS!

Så du tycker det är bra att hitta på och ljuga? 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    Mallis9090 skrev 2020-02-20 13:48:28 följande:
    Absolut, de är ju deras reklamfilm, så om de skulle vilja ljuga får de ju det.. Men.. Var i filmen ljuger de?
    Som staten är deläger i... Finns flera inlägg som stärker det jag säger, läs i tråden. Dock hittar jag inget som stärker det du påstår. 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    Mallis9090 skrev 2020-02-20 13:29:54 följande:

Mycket bra reklamfilm. Smart av SAS att göra något som folk snackar om. Hellre ökänd än okänd osv... Dessutom gillar jag hur de belyser hur mycket resten av världen givit Skandinavien. Tummen upp SAS!

Persbrandtkola skrev 2020-02-20 13:46:37 följande:
    Så du tycker det är bra att hitta på och ljuga? 
    Mallis9090 skrev 2020-02-20 13:48:28 följande:
    Absolut, de är ju deras reklamfilm, så om de skulle vilja ljuga får de ju det.. Men.. Var i filmen ljuger de?
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 14:18:42 följande:
    Som staten är deläger i... Finns flera inlägg som stärker det jag säger, läs i tråden. Dock hittar jag inget som stärker det du påstår. 
    Vad tyst du blev...

SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-20 16:38:46 följande:
    Det är klart du tycker utifrån var du står. Allt är relativt.
    Vart står jag? 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-20 16:38:46 följande:
    Det är klart du tycker utifrån var du står. Allt är relativt.
    Tanke på vad du skrev och vad som står i din fotnot. Du är höger men vill vara vänster eller hur ska du ha det? 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-20 16:47:39 följande:
    Lite får du hålla reda på själv. Jag är inte din personliga mentor.
    Du vet uppenbarligen pga vad du sa... Så vad vet du om vad jag står politiskt? Håll dig till frågan tack, istället för att prata om något helt annat. 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-20 16:47:39 följande:
    Lite får du hålla reda på själv. Jag är inte din personliga mentor.
    Vem har sagt att jag inte har koll? Vad har mentor med saken att göra?
    SAS älskar nötter
Svar på tråden Vad tycker ni om SAS nya reklam?