Inlägg från: Persbrandtkola |Visa alla inlägg
  • Persbrandtkola

Vad tycker ni om SAS nya reklam?

nihka skrev 2020-02-20 16:54:06 följande:
    Om du går koll ja, du behöver du inte stlla frågor om det du har koll på.
    Nu förstår jag inte vad du menar. "Om du går koll ja"?
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-20 16:52:04 följande:
    Och du vet uppenbarligen var jag står politiskt om du klarar av att läsa en sidfot. Håll dig till frågan tack istället för att prata om något helt annat. Jag är inte trådens ämne.
    Det var du som tog upp det. Vet, varför började du med det?  SAS reklamfilm handlar tråden om.
    Ja, då blir det komiskt, tanke på vad du skrev om dig själv. Varför uttrycker du dig så om dig själv? 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-20 16:52:04 följande:
    Och du vet uppenbarligen var jag står politiskt om du klarar av att läsa en sidfot. Håll dig till frågan tack istället för att prata om något helt annat. Jag är inte trådens ämne.
    nihka skrev 2020-02-20 16:54:06 följande:
    Om du går koll ja, du behöver du inte stlla frågor om det du har koll på.
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 16:57:47 följande:
    Nu förstår jag inte vad du menar. "Om du går koll ja"?
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 17:00:37 följande:
    Det var du som tog upp det. Vet, varför började du med det?  SAS reklamfilm handlar tråden om.
    Ja, då blir det komiskt, tanke på vad du skrev om dig själv. Varför uttrycker du dig så om dig själv? 

Tyst det blev...
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-20 19:21:16 följande:
    Om du har koll ja.

Varför frågar du om saker du säger du har koll på? Troligtvis för att du inte har koll.
    Vad är "går koll"? Vad menar du med det? Vad menar du med att jag troligtvis inte har koll? Menar du "går koll"? Vad är det? 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-20 19:14:25 följande:
    Nej. Jag tog inte upp frågan om din politiska hemvist förrän du började tugga om min. Din fascination för min person känns aningen kletig. Diskutera sakfrågor - inte mig.
    Vad menar du?
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-20 19:21:55 följande:
    Om du har koll ja.

Varför frågar du om saker du säger du har koll på? Troligtvis för att du inte har koll.
    Jag frågar om "går koll"? Varför skickar du samma meddelande flera gånger? Tips! Klicka en gång på "Skicka svar". Var har jag "troligtvis" inte koll på? Vad "går koll" är?  
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    Mallis9090 skrev 2020-02-20 20:10:49 följande:
    Nu är ju inte en Familjelivs-tråd den mest säkra källan... och jag har inte heller påstått något. Mer än att filmen är bra. Och det är en åsikt, inte ett påstående.
    Njaa, mer vad inläggen står för... Vänta nu... Är du helt ärlig nu? Läs igen vad du skrev? (Inlägget innan detta inlägg) Ja, självklart har du rätt till din åsikt! Dock när du säger saker som inte stämmer, måste det besvaras, håller du inte med om det? 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-20 20:58:48 följande:
    Grattis! Du tolkar text lika bra som du tolkar SAS-reklamfilmer
    OCH du kan inte ge raka svar på vad du menar. Istället försöker du trycka ner mig... Kom med en åsikt istället. 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-20 21:14:34 följande:
    Om du inte förstod mitt svar första gången jag svarade på din fråga är det nog ingen idé att dra det igen.
    Du ger inga svar... Har ställt väldigt många frågor till dig... Hur ska jag tolka det?  Precis som SAS, när saker och ting blir för komplicerat, då är det dags att skylla på andra och försöka blåsa problemen under mattan. Tänk om SAS gick ut och bemötte kritiken med en ursäkt och sa att nu drar vi tillbaka denna kampanj och återkommer med något som framhäver Skandinavien, varför man ska resa hit osv. Nej, istället släpper de en mycket kortare version... Hmmm... Undra varför... Så känns det när man ställer frågor till dig. Du ger inte svar, utan berättar hur korkad man är, utan anledning. Jag försökte sjunka till din nivå, men eftersom att du tog så illa vid dig, var du tvungen att anmäla typ 12 inlägg (pinsamt). Du skriker högt, men har inte styrka nog att stå för det, än mindre försök till förståelse till reklamen. Men i slutändan fick du som du ville... Att problematiken inte diskuteras, utan massa annat som är irrelevant...  
    SAS älskar nötter
Svar på tråden Vad tycker ni om SAS nya reklam?