Inlägg från: Persbrandtkola |Visa alla inlägg
  • Persbrandtkola

Vad tycker ni om SAS nya reklam?

Smecker skrev 2020-02-21 14:20:04 följande:
    Ja du påstår det.
    Varför skulle det inte kunna vara så? 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    Smecker skrev 2020-02-21 15:13:45 följande:
    Klart det skulle kunna vara ett påstående.
    Njaa, utbildning behöver verkligen inte innebära hur bildad man är.
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola

Det börjar bli riktigt komiskt och pinsamt hur några här inne försöker hävda sig för att stärka sin poäng genom att klanka ner på andra, att genom att yttra sig om hur bildad eller saknar utbildning eller är nationalist eller har högerpolitiska ståndpunkter. Så när kristdemokraternas partiledare också går emot och kritiserar SAS, då rör det sig också om en människa som saknar vett? Det är rätt uppenbart att det är långt ifrån den nationalister och högerextrema som tycker illa om denna reklam. Så kom inte och säg något annat.

SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    Crash Man skrev 2020-02-21 19:10:36 följande:

Henrik Jönsson ger sin syn på saken

En av Sveriges bästa politiska kommentator enligt mig.

Bra klipp! SAS "nödbroms" kom när kritiken kom haha. Komiskt hur SAS försökte rädda situationen! 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    KillBill skrev 2020-02-21 20:26:49 följande:
    Fjantigt  av Henrik Jönsson,
    Vilket gör din kommentar till?

Vad får dig att säga så? 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-21 22:41:10 följande:
    Du har fått ett snabbt och rakt svar på din fråga. Det är inte mitt fel att du inte förstår vad det står på ren svenska och därmed känner dig liten. Skyll inte dina tillkortakommanden på andra.
    ?
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    KillBill skrev 2020-02-21 20:26:49 följande:
    Fjantigt  av Henrik Jönsson,
    Du får gärna utveckla! 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    nihka skrev 2020-02-22 00:22:01 följande:
    Du förstår ju inte ens att en rad av ett inlägg på två rader är svar på din fråga. Så hur skulle man kunna begära att du skulle kunna tillgodogöra dig en hel reklamfilm på flera minuter?
    Och du orkar inte ens svara... Grymt att du kan avgöra vad jag förstår... Säger rätt mycket mer om hur du är/tänker... Du är medveten om att frågan inte var ställd till dig nu va? Eller du kanske kör dubbelt? Fortfarande har du inte ens svarat på om du sett reklamen... Känns inte som att du har det! Du verkar vara här för att diskutera mig...
    SAS älskar nötter
Svar på tråden Vad tycker ni om SAS nya reklam?