Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Vad tycker ni om SAS nya reklam?

Anonym (Hehe) skrev 2020-02-20 16:38:27 följande:

Alltså en bra poäng att göra är följande: Det är inte speciellt smart att skuldbelägga eller förminska sin målgrupp. Detta finns det för många exempel på, exempelvis Gilettereklamen och SAS reklamen. Det är bland mycket annat därför som vänstern numera är påväg att dö ut...

Känner mig varken förminskad eller skuldbelagd. Borde jag det?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 16:49:27 följande:

Du vet uppenbarligen pga vad du sa... Så vad vet du om vad jag står politiskt? Håll dig till frågan tack, istället för att prata om något helt annat. 

Och du vet uppenbarligen var jag står politiskt om du klarar av att läsa en sidfot. Håll dig till frågan tack istället för att prata om något helt annat. Jag är inte trådens ämne.
  • nihka
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 16:50:39 följande:

Vem har sagt att jag inte har koll? Vad har mentor med saken att göra?

Om du går koll ja, du behöver du inte stlla frågor om det du har koll på.
  • nihka
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 17:00:37 följande:

Det var du som tog upp det. Vet, varför började du med det?  SAS reklamfilm handlar tråden om.

Ja, då blir det komiskt, tanke på vad du skrev om dig själv. Varför uttrycker du dig så om dig själv? 

Nej. Jag tog inte upp frågan om din politiska hemvist förrän du började tugga om min. Din fascination för min person känns aningen kletig. Diskutera sakfrågor - inte mig.
  • nihka
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 16:57:47 följande:

Nu förstår jag inte vad du menar. "Om du går koll ja"?

Om du har koll ja.

Varför frågar du om saker du säger du har koll på? Troligtvis för att du inte har koll.
  • nihka
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 16:57:47 följande:

Nu förstår jag inte vad du menar. "Om du går koll ja"?

Om du har koll ja.

Varför frågar du om saker du säger du har koll på? Troligtvis för att du inte har koll.
  • nihka
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 19:36:04 följande:

Vad är "går koll"? Vad menar du med det? Vad menar du med att jag troligtvis inte har koll? Menar du "går koll"? Vad är det? 

Grattis! Du tolkar text lika bra som du tolkar SAS-reklamfilmer
  • nihka
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 19:36:04 följande:

Vad är "går koll"? Vad menar du med det? Vad menar du med att jag troligtvis inte har koll? Menar du "går koll"? Vad är det? 

Om du inte förstod mitt svar första gången jag svarade på din fråga är det nog ingen idé att dra det igen.
  • nihka
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 22:37:14 följande:

OCH du kan inte ge raka svar på vad du menar. Istället försöker du trycka ner mig... Kom med en åsikt istället. 

Du har fått ett snabbt och rakt svar på din fråga. Det är inte mitt fel att du inte förstår vad det står på ren svenska och därmed känner dig liten. Skyll inte dina tillkortakommanden på andra.
  • nihka
    Persbrandtkola skrev 2020-02-21 23:34:07 följande:
    ?
    Du förstår ju inte ens att en rad av ett inlägg på två rader är svar på din fråga. Så hur skulle man kunna begära att du skulle kunna tillgodogöra dig en hel reklamfilm på flera minuter?
Svar på tråden Vad tycker ni om SAS nya reklam?