• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-07 10:51:29 följande:
    Det har inte jag heller. Jag dansar för att det får mig att må bra, inte för att behöva få huvudbry om var i lägenheten jag ska placera en gigantisk högklackad sko i glas efter att ha dansat loss i tv på "bästa sändningstid" efter att i 3-4 månader ägnat all min vakna tid åt att lära mig 10-20 olika dansstilar och utsvävande koreografier 😉 Tv 4 har inte tillräckligt mycket pengar för att kunna muta mig till att ta mig an ett sånt stolleprov. Inget ont om kändisarna eller proffsdansarna i sagda program, men det är inget jag skulle utsätta mig för.

Dansa SLD hemma gör jag däremot mer än gärna!
    Vi får dansa tillsammans någon gång då. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-07 10:47:38 följande:
    Haha! Ja, den var bra! .
    Undrar om det kan klassas som förargelseväckande beteende att spela musik med den typen av text på "allmän plats"? 🤔
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-07 10:55:26 följande:
    Undrar om det kan klassas som förargelseväckande beteende att spela musik med den typen av text på "allmän plats"? 🤔
    Vet inte. Bra fråga. Du får väl testa? Tungan ute
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-07 10:52:27 följande:
    Vi får dansa tillsammans någon gång då. .
    Den här dansar jag ofta SLD till. Jag vet inte hur många hundra gånger jag lyssnat på den det senaste året. Förra hösten när jag blev inlagd andra gången skrev jag ett pm till Myra Granberg och berättade om hur mycket hennes låt hjälpte mig att inte tappa förståndet helt. Hon tog sig tid att inte bara svara, utan höll kontakten med mig under flera veckor. Snacka om att jag blev rörd. 

Efter den fjärde operationen, när de skulle lägga in den nya katetern i buken och istället råkade perforera tarmen så att jag vaknade upp med shunten fortfarande i externt dränage och med besked att jag behövde få en dunderkur antibiotika i fyra veckor för att häva den nyuppkomna infektionen och läka buken började jag lyssna på den här istället ...

Varvat med

Den här tidigare oupptäckta pärlan Av "Weird" Al Yankovic upptäckte jag också under månaderna på sjukhus. 

Men bäst av allt var ändå att jag hittade nya vänner i den här och en annan tråd på Familjeliv. Ni är ovärderliga!
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Freddie K

Det låter som att du har haft det tufft? Skönt att höra att du är vid god vigör. Du gör mig glad med din positiva attityd och glada humör!{#emotions_dlg.flower}

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-07 10:56:30 följande:
    Vet inte. Bra fråga. Du får väl testa? Tungan ute
    Inte själv! Om jag ska hamna i häktescell vill jag ha sällskap av dig, så får de andra komma och charma poliserna så att de släpper oss igen! 😁
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2022-10-07 11:18:54 följande:

Det låter som att du har haft det tufft? Skönt att höra att du är vid god vigör. Du gör mig glad med din positiva attityd och glada humör!{#emotions_dlg.flower}

Skulle vara till: Ingenpsykolog.
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-07 11:19:32 följande:
    Inte själv! Om jag ska hamna i häktescell vill jag ha sällskap av dig, så får de andra komma och charma poliserna så att de släpper oss igen! 😁
    Haha! Det låter bra. Jag sitter gärna inlåst med dig. .
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-07 10:33:48 följande:
    Ja, det är så mysigt att sitta under ett bord med en vän. Det är inte alls roligt att sitta ensam under ett bord. Och nu blir jag nyfiken, vad upptäckte du för mystiskt med det magiska fika-/buffébordet i natt? 🙃
    Det var så mystiskt! För eftersom det var mitt i natten strålade månljuset in under duken, vilket fick mig att börja tänka på månen och att våga ta ett giant leap och allt det där. Plötsligt skakade bordet till och när jag kikade ut under duken, så befann jag mig på månen. Jag vet att det låter konstigt, men det är nog inte bara ett magiskt fika/buffébord utan även en teleportör 😮 Tyvärr hann jag inte njuta så länge av upplevelsen, för jag upptäckte att jag inte var ensam under bordet. Någon (jag nämner inga namn) andades tungt och väsande i mitt öra och skuttade sedan orädd ut på månen för att göra en moonwalk. Som tur är fick jag tag i hans svans och lyckades slita in honom under bordet igen, innan han svävade ut i universum. Puh! Vilken natt 😅🌛🐀
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Nick Kamen-I promised myself.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.