• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80

Så himla trött.... Undrar om jag dragit på mig ett virus som håller på att utvecklas i kroppen...? Det har iofs varit en väldigt lång vecka men jag känner mig onaturligt trött bara.

• Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-10-22 17:33:42 följande:

Så himla trött.... Undrar om jag dragit på mig ett virus som håller på att utvecklas i kroppen...? Det har iofs varit en väldigt lång vecka men jag känner mig onaturligt trött bara.

Jag håller tummarna för att det vänder snart. Kram

Och här får du ett par @@@ 🥰🥰🥰
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-22 18:05:24 följande:
    Jag håller tummarna för att det vänder snart. Kram

Och här får du ett par @@@ 🥰🥰🥰
    Tack! Och för bullarna med :) Funderar på att lägga mig samtidigt som sonen om ett par timmar, så illa är det.
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-22 17:33:42 följande:

Fy! Vad tråkigt att höra! 😔 Det var precis samma för mig för några dagar sedan och då blev jag förkyld, men nu är jag tack och lov frisk igen. Hoppas du mår bättre snart och krya på dig! 🌸
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-22 17:33:39 följande:

Lite drag på lördagskvällen! Jag älskar den här låten!

Härligt med lite drag! 🥳 Ja, det är en väldigt vacker låt!
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-22 18:34:03 följande:
    Fy! Vad tråkigt att höra! 😔 Det var precis samma för mig för några dagar sedan och då blev jag förkyld, men nu är jag tack och lov frisk igen. Hoppas du mår bättre snart och krya på dig! 🌸
    Tack :) Jag har dragit i mig en ingefärashot nu, det kan ibland stoppa upp när man känner att nåt är på väg men iom att jag är så trött och urlakad känns det som att det kan vara för sent. Orkar inte göra vitlökste, annars är det nåt jag kan rekommendera, även efter att man blivit sjuk så kan det förkorta.
  • Freddie K

Jag hade en så konstig dröm. Jag drömde att jag gick på en exklusiv skola och jag var jättedryg och taskig mot allt och alla och när jag blev utkastad från skolan för dåligt uppförande så blev jag förvånad! Det som var mest flummigt var att jag hade hamnat i en loop så det var som måndag hela veckan. Sen ett år senare så skulle jag fika med lärarna och då fick jag för mig att jag hade blivit utkastad från skolan, men då sa de att det var för ett år sen, men att jag hade fått komma tillbaka igen. Då var ja fortfarande i loopen. Helkonstig dröm. Hoppas ni fattar något av det. Skäms.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-22 18:58:56 följande:
    Tack :) Jag har dragit i mig en ingefärashot nu, det kan ibland stoppa upp när man känner att nåt är på väg men iom att jag är så trött och urlakad känns det som att det kan vara för sent. Orkar inte göra vitlökste, annars är det nåt jag kan rekommendera, även efter att man blivit sjuk så kan det förkorta.
    Aha! Tack för tipsen! Måste testa dem nästa gång jag blir sjuk 😊 Inte så att jag längtar efter att bli sjuk för att få prova dem, men det vore ändå spännande att testa 😅 Hoppas du lyckades somna tidigt igår och mår bättre idag! Håller tummarna för det! 
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-23 05:59:21 följande:

Jag hade en så konstig dröm. Jag drömde att jag gick på en exklusiv skola och jag var jättedryg och taskig mot allt och alla och när jag blev utkastad från skolan för dåligt uppförande så blev jag förvånad! Det som var mest flummigt var att jag hade hamnat i en loop så det var som måndag hela veckan. Sen ett år senare så skulle jag fika med lärarna och då fick jag för mig att jag hade blivit utkastad från skolan, men då sa de att det var för ett år sen, men att jag hade fått komma tillbaka igen. Då var ja fortfarande i loopen. Helkonstig dröm. Hoppas ni fattar något av det. Skäms.

Haha 😂 Känns inte som din stil att vara jättedryg och taskig mot allt och alla! Men kanske bra att du fick ett litet straff då, även om du lyckades skolka från straffet genom att ramla in i drömmen igen ett år senare. Hellre fredag hela veckan, än måndag hela veckan 🥂
Svar på tråden Här är vi alla vänner.