• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-24 16:58:04 följande:

Kansliet tjatar på mig att jag ska sitta inne hos dem och jobba med dem. Jag vill inget hellre än att sitta under min korkek och skriva, så att säga.

🌳🐮🌸📖
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2022-10-25 16:01:44 följande:

Honey, I'm homo! .

*home*
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-25 16:02:22 följande:
    *home*
    Hos oss är alla välkomna! 💗
    Nu vet jag att det var felskrivet, men ville ändå få det sagt.
    Hoppas att morgondagen blir toppen!
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-25 15:45:07 följande:
    Tack så mycket! 😊 Egentligen kan jag inte brodera, inte mer än det lilla jag minns från syslöjden, men i fantasin är allt möjligt. Ja, haha, det är tufft när man har flyttat och saker fortfarande ligger nedpackade eller har hamnat på nya ställen. Hoppas du hittar dem! Själv har jag tappat bort min vinterjacka, men hoppas att jag ska lyckas hitta den i förrådet lagom till att snön kommer, så jag slipper köpa en ny 😅
    Jag kan rekommendera den här sidan ;) www.facebook.com/broderauttexten

Ja det är ett enda trassel just nu... Nej du, det är mycket jag inte hittar! En hel del smink, sonens höstmössa, mina handväskor... Storsatsar på att komma i ordning före Halloween med möbleringen och därefter börja kunna packa upp på riktigt. Håll tummarna :)

Aha! Ja ett förråd är åtminstone en begränsad yta, men har man många lådor så hjälper ju inte det heller riktigt.
  • Ingenpsykolog

Så här föreställer jag mig att det skulle låta om Freddie gav sig på att försöka sjunga Banana bort song inom hörhåll för Allmighty Torsten! 🤣🤣 Garvar lika glatt varje gång jag lyssnar på den. 

• Anonym (Nytt alias?)

Återfår förståndet när jag läser här. Perspektiv. 💛💚

• Antigone
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-10-25 22:10:30 följande:

Återfår förståndet när jag läser här. Perspektiv. 💛💚

Här har vi tappat det för länge sedan! 😉 Tror det försvann någonstans mellan Djuparöven och Arslet 🤔
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-25 22:02:35 följande:

Så här föreställer jag mig att det skulle låta om Freddie gav sig på att försöka sjunga Banana bort song inom hörhåll för Allmighty Torsten! 🤣🤣 Garvar lika glatt varje gång jag lyssnar på den. 

Haha 🤣 Klockrent! Man ska passa sig för att sjunga i närheten av Torsten 🐀🌴🍌
Svar på tråden Här är vi alla vänner.