• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Nytt alias?)
    Antigone skrev 2022-10-25 22:33:53 följande:
    Här har vi tappat det för länge sedan! 😉 Tror det försvann någonstans mellan Djuparöven och Arslet 🤔
    Nej nejdå! My happy place! 
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-25 22:33:53 följande:
    Här har vi tappat det för länge sedan! 😉 Tror det försvann någonstans mellan Djuparöven och Arslet 🤔
    Haha så sant som det är sagt! :D
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-25 19:21:28 följande:
    Jag kan rekommendera den här sidan ;) www.facebook.com/broderauttexten

Ja det är ett enda trassel just nu... Nej du, det är mycket jag inte hittar! En hel del smink, sonens höstmössa, mina handväskor... Storsatsar på att komma i ordning före Halloween med möbleringen och därefter börja kunna packa upp på riktigt. Håll tummarna :)

Aha! Ja ett förråd är åtminstone en begränsad yta, men har man många lådor så hjälper ju inte det heller riktigt.
    Vilka roliga broderier! 😂 Där fick jag många nya idéer! Det låter som en bra satsning. Ofta är det så mycket att fixa vid själva flytten att man blir lite lat efteråt som kompensation. Tror det är nyttigt, men nu börjar det nog snart bli ännu nyttigare att leta fram den där vinterjackan. Absolut! Jag håller både tummar och tår för dig 🎃👌
  • Antigone
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-10-25 22:40:22 följande:
    Nej nejdå! My happy place! 
    Så gulligt sagt! 🌸💜@

PS: Det där sista är en bulle! 😉
  • EmilijaPetrosiunaite

Namnlös vänskap, okända för varandra utom i läsandets stund. Ofullbordade inför varandra och ska så förbli om vi inte vill trivialisera det och väva in det i kvällsbestyren.

• Mortiscia80
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2022-10-25 22:49:44 följande:

Namnlös vänskap, okända för varandra utom i läsandets stund. Ofullbordade inför varandra och ska så förbli om vi inte vill trivialisera det och väva in det i kvällsbestyren.

Välkommen in i värmen *pekar diskret på bonaden som Antigone just hängt upp*
    Varsågod, ta en bulle eller två! @Kaffe@
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-25 22:45:55 följande:
    Vilka roliga broderier! 😂 Där fick jag många nya idéer! Det låter som en bra satsning. Ofta är det så mycket att fixa vid själva flytten att man blir lite lat efteråt som kompensation. Tror det är nyttigt, men nu börjar det nog snart bli ännu nyttigare att leta fram den där vinterjackan. Absolut! Jag håller både tummar och tår för dig 🎃👌
    Ja det finns många roliga där! :D Jag köpte nyligen en bit väv och paket med några tråddockor hos TGR väldigt billigt, då kan man göra egna, gärna då med något kul budskap ;)

Jag vet inte riktigt hur det blev, just nu är jag nog lite lat men precis när jag var färdigflyttad åkte jag på corona, sedan har det varit en massa jobb och väldigt lite återhämtning så jag tappade väl sugen längs vägen. Ska se om jag hittar sonens mössa åtminstone.... brb
  • EmilijaPetrosiunaite
    Mortiscia80 skrev 2022-10-25 22:52:52 följande:
    Välkommen in i värmen *pekar diskret på bonaden som Antigone just hängt upp*
    Varsågod, ta en bulle eller två! @Kaffe@
    Tack tack.
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-25 22:02:35 följande:

Så här föreställer jag mig att det skulle låta om Freddie gav sig på att försöka sjunga Banana bort song inom hörhåll för Allmighty Torsten! 🤣🤣 Garvar lika glatt varje gång jag lyssnar på den. 

Haha! Det är jag och Torsten i ett nötskal! .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Allmighty Torsten)

DAY-O. Mi seh DAY-O. Too loud? Should I leave the room? *asg*

Svar på tråden Här är vi alla vänner.