• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-23 12:05:42 följande:
    Haha 😂 Känns inte som din stil att vara jättedryg och taskig mot allt och alla! Men kanske bra att du fick ett litet straff då, även om du lyckades skolka från straffet genom att ramla in i drömmen igen ett år senare. Hellre fredag hela veckan, än måndag hela veckan 🥂
    Haha, nej, verkligen inte, men när jag var yngre så var jag inte så snäll! Haha, ja, hellre fredag än måndag. 
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Day-o. Mi seh daaay-o. Dayligt come and mi want to go home! *Ylar*.

• Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-23 12:05:42 följande:
    Haha 😂 Känns inte som din stil att vara jättedryg och taskig mot allt och alla! Men kanske bra att du fick ett litet straff då, även om du lyckades skolka från straffet genom att ramla in i drömmen igen ett år senare. Hellre fredag hela veckan, än måndag hela veckan 🥂
    Fast helst lördag hela veckan, för då är man ju ledig! Tungan ute
  • Freddie K

Jag har ett jätteroligt skämt, eller jag tycker det i alla fall, men jag sparar det till på onsdag, för då är det en speciell dag. I alla fall för mig. .

• Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-23 12:02:17 följande:
    Aha! Tack för tipsen! Måste testa dem nästa gång jag blir sjuk 😊 Inte så att jag längtar efter att bli sjuk för att få prova dem, men det vore ändå spännande att testa 😅 Hoppas du lyckades somna tidigt igår och mår bättre idag! Håller tummarna för det! 
    Det blev snarare tvärtom värre än värst! x) Jag ringde en kompis som jag inte pratat med på länge, samtalet tog 7,5 timmar.... 😅 Men det märktes inte alls, vi har alltid haft bra samtal, har känt varandra i snart 25 år. Sen efter det blev det knappt en handfull timmars sömn, trots det har jag inte kraschat idag (peppar, peppar). Men jag är inte sjuk iaf! Köpte en ny shot på affärn så jag har hemma igen, ska snart fixa nån slags middag. Och ikväll måste det bli bättre läggtid x)
  • Freddie K

Jag älskar verkligen låten:"So day ma com"! .

• Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-23 16:54:55 följande:
    Det blev snarare tvärtom värre än värst! x) Jag ringde en kompis som jag inte pratat med på länge, samtalet tog 7,5 timmar.... 😅 Men det märktes inte alls, vi har alltid haft bra samtal, har känt varandra i snart 25 år. Sen efter det blev det knappt en handfull timmars sömn, trots det har jag inte kraschat idag (peppar, peppar). Men jag är inte sjuk iaf! Köpte en ny shot på affärn så jag har hemma igen, ska snart fixa nån slags middag. Och ikväll måste det bli bättre läggtid x)
    Åh nej! Värre än värst 😅 Vad synd, med det låter som att du hade ett riktigt härligt samtal med din kompis! Mitt samtalsrekord är nog 4 timmar, så 7,5 timmar är riktigt länge 😊 Låter bra med en ny shot! Det kanske är det som håller sjukdomen tillbaka nu när du balanserar på en skör tråd. Hoppas du lyckades sova bättre i natt! Själv sov jag nästan sju timmar, vilket är ovanligt länge för att vara jag.
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-23 14:33:04 följande:
    Fast helst lördag hela veckan, för då är man ju ledig! Tungan ute
    Sant! Lördag hela veckan vore ju nästan ännu bättre, men det är någonting speciellt med fredagar. Att komma hem från jobbet (okej, jag jobbar hemifrån men ändå 😉) och vrida upp volymen till max 🥳
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-23 14:44:34 följande:

Jag har ett jätteroligt skämt, eller jag tycker det i alla fall, men jag sparar det till på onsdag, för då är det en speciell dag. I alla fall för mig. .

Det låter spännande! Ser fram emot onsdag 😉
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-24 11:17:59 följande:
    Åh nej! Värre än värst 😅 Vad synd, med det låter som att du hade ett riktigt härligt samtal med din kompis! Mitt samtalsrekord är nog 4 timmar, så 7,5 timmar är riktigt länge 😊 Låter bra med en ny shot! Det kanske är det som håller sjukdomen tillbaka nu när du balanserar på en skör tråd. Hoppas du lyckades sova bättre i natt! Själv sov jag nästan sju timmar, vilket är ovanligt länge för att vara jag.
    Ja tiden bara flöt på, kändes som en timme eller mindre :) Bättre med sömn i natt och hoppas kunna fortsätta trenden, men ikväll kommer jag att jobba till kl tio så det lär bli lite sen läggning för mig. Apropå det behöver jag gå och sätta mig vid jobbdatorn igen, bbl.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.