• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Ingenpsykolog

Ett riktigt energiknippe! Jag älskar Sean 🍌! Kom igen nu Jalla och häng med i lite SLD!

Och Behrang Miri är rätt så energisk han med!

De här tre låtarna blir åtminstone jag på bättre humör av. De påminner mig om de klassiska reklamsnuttarna med Duracellkaninen! 

Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-24 11:54:40 följande:

Ett riktigt energiknippe! Jag älskar Sean 🍌! Kom igen nu Jalla och häng med i lite SLD!

Och Behrang Miri är rätt så energisk han med!

De här tre låtarna blir åtminstone jag på bättre humör av. De påminner mig om de klassiska reklamsnuttarna med Duracellkaninen! 

Ja! Haha 😂 Håller verkligen med om Duracellkaninen 🐰🍌
  • Antigone

Bank, bank, bank!

*Spikar upp en spik och sätter upp broderiet Välkommen in i värmen.*

Sådär ja! Nu sitter det uppe ovanför fika/buffébordet 😊 Det hänger lite snett, men vad fasen, det får duga 👌

• Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-24 15:27:35 följande:

Bank, bank, bank!

*Spikar upp en spik och sätter upp broderiet Välkommen in i värmen.*

Sådär ja! Nu sitter det uppe ovanför fika/buffébordet 😊 Det hänger lite snett, men vad fasen, det får duga 👌

Titta så fint du gör! :) Söt bård där också vid kanten. Kanske man skulle leta fram något korsstygn framöver. Ja, bara jag hittar dem bland alla kartongerna haha x)
  • Freddie K

Jag är för populär på jobbet! Det säger jag inte för att skryta, utan det är ett stort problem för mig!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Kansliet tjatar på mig att jag ska sitta inne hos dem och jobba med dem. Jag vill inget hellre än att sitta under min korkek och skriva, så att säga.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-24 16:19:53 följande:
    Titta så fint du gör! :) Söt bård där också vid kanten. Kanske man skulle leta fram något korsstygn framöver. Ja, bara jag hittar dem bland alla kartongerna haha x)
    Tack så mycket! 😊 Egentligen kan jag inte brodera, inte mer än det lilla jag minns från syslöjden, men i fantasin är allt möjligt. Ja, haha, det är tufft när man har flyttat och saker fortfarande ligger nedpackade eller har hamnat på nya ställen. Hoppas du hittar dem! Själv har jag tappat bort min vinterjacka, men hoppas att jag ska lyckas hitta den i förrådet lagom till att snön kommer, så jag slipper köpa en ny 😅
Svar på tråden Här är vi alla vänner.