• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-03-05 22:21:28 följande:
    Ja vad fint, och så Findus med på ett hörn också, han kan få välja om det ska vara hallon, jordgubbar eller annat på pannkakorna. Tack så mycket för det, det stämmer att det inte är mitt modersmål, men jag gillar svenska och det är definitivt mitt andraspråk nuförtiden.
    Precis! I slutet på det här klippet kan vi se hur mycket Findus tycker om pannkakstårta 😋😻

">

• EmilijaPetrosiunaite
    Eurydike skrev 2023-03-06 19:29:26 följande:
    Precis! I slutet på det här klippet kan vi se hur mycket Findus tycker om pannkakstårta 😋😻

">

Ja vad fint, jag förstod inte alls vad de sade, jag kan bara några ord och några enklare meningar engelska, men jag såg hur glad han blev med tårtan och ljusen.  Sedan kom jag på att jag har sett det avsnittet på svenska tillsammans med ett gäng andra avsnitt med. Det är fint och gemytligt.
  • Freddie K

Vart tog våren vägen?

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

I'm too sexy for my shirt. So sexy it hurts! Skrattande

• Anonym (Allmighty Torsten)
    Freddie K skrev 2023-03-08 06:38:23 följande:

I'm too sexy for my shirt. So sexy it hurts! Skrattande

Word! True dat!
  • Freddie K

Är det någon av er som vet hur E-pub funkar och i synnerhet E-pub för BoD? Vi har försökt jag och min coach i Indesign och andra program att konvertera texten till E-pub. Det funkar, men sen när vi ska lägga upp det på BoD som kräver att man gör om filen till E-pub så godtar den inte det. Jag blir idiot på det!

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-03-08 08:35:14 följande:

Är det någon av er som vet hur E-pub funkar och i synnerhet E-pub för BoD? Vi har försökt jag och min coach i Indesign och andra program att konvertera texten till E-pub. Det funkar, men sen när vi ska lägga upp det på BoD som kräver att man gör om filen till E-pub så godtar den inte det. Jag blir idiot på det!

Kolla här om det finns något som hjälper :) blog.publit.com/sv/verktyg-for-epub-formatering-du-inte-kan-vara-utan/

Ja, var tog våren vägen?? Här hade vi lite snöstorm igår, nu ser det ut som vinter igen. Tur man inte har bytt till sommardäck än! Det var tillräckligt halt igår ändå.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-03-08 08:43:33 följande:
    Kolla här om det finns något som hjälper :) blog.publit.com/sv/verktyg-for-epub-formatering-du-inte-kan-vara-utan/

Ja, var tog våren vägen?? Här hade vi lite snöstorm igår, nu ser det ut som vinter igen. Tur man inte har bytt till sommardäck än! Det var tillräckligt halt igår ändå.
    Ok, tack. Jag får kolla det sen. 

Ja, våren kom liksom av sig. Foten i munnen
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-03-08 08:43:33 följande:

Kan du skriva den länken privat till mig? Då försvinner den inte. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.