• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Nu gick jag och la mig. God natt, y'all!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Nytt alias?)
    Eurydike skrev 2023-03-09 17:31:25 följande:
    Skämtet om lillpigan uppstod när vi var på ett museum igår! Då snurrade Freddie på ett lyckohjul och fick veta att han har varit en lillpiga i sitt tidigare liv, medan jag har varit en skolpojke. Lyckohjulet var till för att visa vad det fanns för olika sysselsättningar förr i tiden 😊
    Underbart! Jag tror att jag var kattbödel. Något mordiskt men ändå gulligt. Men vad säger jag? Förlåt!!! 
  • Anonym (Nytt alias?)

Jag tror att det är att jag vet att vi alla tycker om djur, och så blev jag så glad att få veta att jag var tvungen att förstöra det fina. Förlåt igen, jag hoppas att ni inte tog alltför illa upp av mitt dumma skämt som inte var ett dugg roligt. 

• Eurydike
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-09 18:06:49 följande:
    Underbart! Jag tror att jag var kattbödel. Något mordiskt men ändå gulligt. Men vad säger jag? Förlåt!!! 
    Du kan kanske ha varit en kattbödel, men det fanns inte med på hjulet 🐱 Det var drängar och pigor och en och annan tiggare. Sedan var det lillpigan och skolpojken 😅
  • Eurydike
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-09 18:10:11 följande:

Jag tror att det är att jag vet att vi alla tycker om djur, och så blev jag så glad att få veta att jag var tvungen att förstöra det fina. Förlåt igen, jag hoppas att ni inte tog alltför illa upp av mitt dumma skämt som inte var ett dugg roligt. 

Här i tråden har vi skämtat om det mesta! Ibland blir det rätt, ibland blir det fel, men jag tror att ingen av oss är särskilt känslig och vi brukar ju ha högt i tak. Som du märkt tidigare har jag väldigt mörk humor, så jag tyckte faktiskt det var roligt, men det är just för att jag vet att du inte är en kattbödel 😅
  • EmilijaPetrosiunaite
    Eurydike skrev 2023-03-08 23:47:21 följande:
    Ja, jag blir glad av att se den! Och sugen på pannkakor. Idag köpte jag äpplemos, som är en av mina favoriter att ha på pannkakor. Det får du prova någon gång om du inte har testat det! Vet inte varför jag snöat in så på pannkakor, men det är bättre än att bli insnöad på riktigt ❄️ Igår nådde snöstormen hit också! Aha! Förstår att du inte kan så mycket engelska om ni inte läser det i skolan.
    Det kan vara riktigt gott. Man snöar in på ämnen, vanor, ord och allt möjligt. Inget konstigt i det. Står man utanför ett hus som har blivit insnöat kanske man också kan bli utsnöad. Mer snö verkar vara att vänta. Vi läste lite teori om engelska och sedan hann jag läsa lite i enare hälften av gymnasiet här, men jag hade fullt upp med att lära mig svenska, så det blev aldrig av, men jag klarar mig ändå.
  • Freddie K

Jag tycker att den här låten är passande idag!

• Freddie K

Nu tar jag i alla fall helg. . Jag orkar inte åka till jobbet idag.

• Freddie K

Please stand by me! Hjärta

• Eurydike

Nu tar jag helg och lämnar det här snökaoset och åker till Ibiza! I alla fall i fantasin 🌴🌞🐚 Trevlig helg på er! 🥳

">

Svar på tråden Här är vi alla vänner.