• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Nvm. Jag la den sidan som mina favoriter.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-03-06 22:05:36 följande:
    Ja vad fint, jag förstod inte alls vad de sade, jag kan bara några ord och några enklare meningar engelska, men jag såg hur glad han blev med tårtan och ljusen.  Sedan kom jag på att jag har sett det avsnittet på svenska tillsammans med ett gäng andra avsnitt med. Det är fint och gemytligt.
    Ja, jag blir glad av att se den! Och sugen på pannkakor. Idag köpte jag äpplemos, som är en av mina favoriter att ha på pannkakor. Det får du prova någon gång om du inte har testat det! Vet inte varför jag snöat in så på pannkakor, men det är bättre än att bli insnöad på riktigt ❄️ Igår nådde snöstormen hit också! Aha! Förstår att du inte kan så mycket engelska om ni inte läser det i skolan.
  • Freddie K

Idag mår jag som en prins. Eller ska jag säga som en lill-piga? Haha! . Ett litet internt skämt bara. :-P.

• Anonym (Nytt alias?)
    Freddie K skrev 2023-03-09 05:29:28 följande:

Idag mår jag som en prins. Eller ska jag säga som en lill-piga? Haha! . Ett litet internt skämt bara. :-P.

Vilka förstår ditt interna skämt? 
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-09 07:09:56 följande:
    Vilka förstår ditt interna skämt? 
    Det är bara jag och Eurydike som gör det. Skäms
  • Anonym (Nytt alias?)
    Freddie K skrev 2023-03-09 07:11:03 följande:
    Det är bara jag och Eurydike som gör det. Skäms
    Okej, men ni har ju en speciell relation till varandra, det har jag förstått. Fint att få kika in lite bakom skynket ibland. 🤍
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-09 07:18:59 följande:
    Okej, men ni har ju en speciell relation till varandra, det har jag förstått. Fint att få kika in lite bakom skynket ibland. 🤍
    Jo, vi har väl det. . Hon är speciell för mig. Hjärta
  • Anonym (Nytt alias?)
    Freddie K skrev 2023-03-09 07:20:24 följande:
    Jo, vi har väl det. . Hon är speciell för mig. Hjärta
    Ni är speciella för varandra, och vi "utomstående" kan bara glädjas med er. 
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-09 09:14:36 följande:
    Ni är speciella för varandra, och vi "utomstående" kan bara glädjas med er. 
    Tack, men jag vill inte kalla er utomstående direkt. Dessutom är det "bara" vänskap mellan oss, men jag är glad att jag har henne i mitt liv. .
  • Anonym (Nytt alias?)
    Freddie K skrev 2023-03-09 16:50:09 följande:
    Tack, men jag vill inte kalla er utomstående direkt. Dessutom är det "bara" vänskap mellan oss, men jag är glad att jag har henne i mitt liv. .
    Jag visste inte vad jag skulle kalla det. Känner mig väldigt "inkluderad" och det blir ju alla som skrivit här i tråden på ett eller annat sätt, vilket är det fina i kråksången! Men ni känner varandra bättre märker man och det är ju inget konstigt med det överhuvudtaget! 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.