• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Nytt alias?)
    Freddie K skrev 2023-03-12 10:43:13 följande:
    Jag skriver som en kratta på det sätt att jag ibland inte ser vad jag har skrivit utan måste gissa mig till vad det står. Skäms
    Ah, du skriver för hand, då förstår jag! 
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-12 11:00:21 följande:
    Ah, du skriver för hand, då förstår jag! 
    Jo, först skriver jag det i ett block, sen skriver jag in det på datorn. Jag vet att det blir extra arbete, men det är så jag vil ha det. .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-12 10:37:37 följande:
    För det första skriver du inte som en kratta. Men jag vet precis känslan av att något går förlorat. Det är irriterande, men håll igång flödet bara så kommer nya formuleringar. 
    Blev lite nyfiken. Skriver du också skönlitterärt? 😊
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-03-10 22:28:39 följande:
    Ja, vi har helt olika dygnsrytm! Ibland är jag vaken till kl 5 och det är då de kliver upp. Han brukar få sparka på Torsten och säga; upp med dig ditt gamla skrälle, för att få honom ur sängen. Annars är de fina vänner. Någon gång har vi sprungit på varandra så sent som klockan 8 på morgonen, men då blev Freddie rädd, eftersom han visste att något var fel när jag var uppe så sent. Det var på nyårsafton och jag var alldeles uppskruvad av att ha halsat cola hela kvällen 🥤😅
    Ja det kan man säga att ni har.
    Lilla stakars Torsten vekar vara rätt då härdad  vid det här laget.
    Blev du hög på cola den natten?
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-03-11 05:38:32 följande:
    Ja, det gör jag. Jag trivs med det. smile1.gif .
    Du måste har grannar som är väldigt tysta om du kan lägga dig att sova redan före kl 6 på kvällen 
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-03-11 23:47:33 följande:
    Få saker kan golva en som migrän, så jag förstår verkligen att du var trött. Tack för tipset! Jag har virkat en gång för länge sedan, men var inte så värst bra på det. Därför skulle det nog passa bra med den kanalen om jag ska lära mig 😊 Förra gången virkade jag en provbit, så det kunde inte misslyckas 😅 Kan tänka mig att jag också skulle köpa på mig garn som var fint, men lite opraktiskt att använda 🧶

Tänkte skriva att du nog inte vill veta vad jag använder salvan till, men utan vidare förklaring låter det nog lite snuskigt 🙃 Jag har den i håret, istället för vax, på grund av att jag är allergisk mot en massa saker. Den är inte parfymerad och innehåller typ bara fem ingredienser, så den är perfekt för mig som är känslig. Om man tar en väldigt liten klick och masserar ut i händerna, så blir den genomskinlig istället för vit. Så jag vill inte slänga den, men får sluta ha den i ansiktet. Fick en finne på kinden btw 😂
    Ja men testa igen! :) Ibland måste man på't igen för att förstå sig på det bättre, och med övning blir man så klart bättre till slut.

Hahaha jaa det var nog lika bra du berättade :D Så knepigt att du ska behöva få finnar av krämen men det finns bättre som tur är :)
  • EmilijaPetrosiunaite

Hej alla, en lugn söndagskväll, jag har passat på att beställa hem lite böcker för ungefär 50 euro och så frakt på det. Det kan det vara värt! Det är trevligt med nya böcker att läsa.

• Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-03-12 21:20:34 följande:
    Ja men testa igen! :) Ibland måste man på't igen för att förstå sig på det bättre, och med övning blir man så klart bättre till slut.

Hahaha jaa det var nog lika bra du berättade :D Så knepigt att du ska behöva få finnar av krämen men det finns bättre som tur är :)
    Ja, jag får göra det! Min kompis är duktig på det, så jag kan börja tillsammans med henne. Då kan hon fixa det som blir fel i början 😅 Precis! Det kändes som om salvan krävde en lite längre förklaring. Nu kör jag på min vanliga! Tur att jag inte har hemmaspa så ofta 😜
  • Eurydike
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-03-12 22:18:58 följande:

Hej alla, en lugn söndagskväll, jag har passat på att beställa hem lite böcker för ungefär 50 euro och så frakt på det. Det kan det vara värt! Det är trevligt med nya böcker att läsa.

Hallå där! Det låter skönt med en lugn kväll! Så kul att beställa hem böcker. Några titlar du vill dela med dig av? 😊
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-03-12 20:23:37 följande:
    Ja det kan man säga att ni har.
    Lilla stakars Torsten vekar vara rätt då härdad  vid det här laget.
    Blev du hög på cola den natten?
    Egentligen är det inte synd om Torsten, för han är väldigt omtyckt här i tråden. Men han och Freddie är gamla vänner och kan ha en ganska hård ton mot varandra emellanåt. Innerst inne älskar de varandra till månen och tillbaka. Det är i alla fall vad jag tror 🤔🌙 Ja, det kan man säga att jag blev! Jag drack alltså en vanlig, oskyldig cola och spårade ur fullständigt. Det beror på att jag är så rysligt pigg förstår du.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.