Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Någon mer som känner sig tröttare under vinterhalvåret? Nu när det börjar bli lite mer vår i luften (om än sparsamt) känner jag att jag successivt "vaknar till liv" igen. När det var som mörkast hade jag mest bara behov av att vila mig och ta det lugnt, då tröttheten hängde som ett betongblock över mig.
Fack dis shit!
Nu gick jag och la mig!
Gulligt namn på marsvinet! Jag kan bli väldigt ledsen om vårarna, men i år verkar det bli okej. Brukar du läsa godnattsaga för barnen, typ Godnatt Herr Muffin?
Carolatom07 härligt att du tinar!
Någon mer som känner sig tröttare under vinterhalvåret? Nu när det börjar bli lite mer vår i luften (om än sparsamt) känner jag att jag successivt "vaknar till liv" igen. När det var som mörkast hade jag mest bara behov av att vila mig och ta det lugnt, då tröttheten hängde som ett betongblock över mig.
Honey, I'm home!
.
Honey, I'm home!
.
Honey, I'm home!
.
Jag kom precis hem från Kåken, så idag har det varit en lång dag! Det ska sägas att stället heter Kåken, för det var ett fängelse innan. Jag har varit på en workshop där som var minst sagt intressant!