• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Jag har snöat in på irländska sea-chanties, haha!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Allt blir bättre med techno. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-04-15 23:18:13 följande:
    Kan tänka mig att jag sade det, för det låter precis som något jag skulle säga och göra 🤎 Hoppas bullen är riktigt god och nybakad när du skriver ut den! 😂 När jag var liten tyckte jag inte om kanelbullar. De fick mig att vilja spy och värst var det när mina bröder åt bullar tillsammans med ett glas mjölk. Jag gillade inte smält choklad heller 🍫 Konstig unge!
    Det var ju passade också för jag skrev mitt första inlägg i tråden dem 24 december.
    Bullen smakade bara papper så den var inte god😝
    Fast nu gillar du kanelbullar.
    Smällt choklad har jag aldrig gillat så jag måste vara en konstig tjej 👧
  • RaYzLeR
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-16 20:37:49 följande:
    Det var ju passade också för jag skrev mitt första inlägg i tråden dem 24 december.
    Bullen smakade bara papper så den var inte god😝
    Fast nu gillar du kanelbullar.
    Smällt choklad har jag aldrig gillat så jag måste vara en konstig tjej 👧
    Fast choklad är godare. Men jag kan gilla smält choklad med banan, grillad i aluminiumfolie! Glad
  • Anonym (Trevlig)
    RaYzLeR skrev 2023-04-16 20:44:28 följande:
    Fast choklad är godare. Men jag kan gilla smält choklad med banan, grillad i aluminiumfolie! Glad
    Ja fast då ska den inte vara smält. Jag gillar inte banan och som sagt var inte smält choklad 
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-04-14 22:51:31 följande:
    Ja, det är verkligen kul! 😄

Tack så mycket! Det var snällt sagt 🙏

Annars är det väl som man brukar säga. Neurons that fire together, wire together 🔥 Om du har hört det uttrycket!
    Inte hört innan men jag gillar det!
  • Carolatom07

Vill bara fråga hur många ni har som vänner på Facebook som ni gick i skola och gymnasium tillsammans med. Jag har väl 2-3 personer kvar i min vänlista från den tiden. De flesta verkar numer leva andra liv och har inget intresse av att hålla kontakten med gamla skolkamrater.

• Anonym (Nytt alias?)
    Mortiscia80 skrev 2023-04-17 17:45:40 följande:

Dafuq did I just see...

Dansen var fin men låten inte så bra. 
  • Mortiscia80
    Carolatom07 skrev 2023-04-17 18:47:45 följande:

Vill bara fråga hur många ni har som vänner på Facebook som ni gick i skola och gymnasium tillsammans med. Jag har väl 2-3 personer kvar i min vänlista från den tiden. De flesta verkar numer leva andra liv och har inget intresse av att hålla kontakten med gamla skolkamrater.

18 st ungefär, plus minst tre till som gick i skola samtidigt som mig men som jag inte umgicks med på den tiden utan blev kompis med senare. Om jag ville så skulle jag kunna lägga till fler från högstadiet, den klassen var väldigt social av sig, även om jag själv inte var mitt i smeten så att säga.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.