• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Way hay and up she rises. Early in the morning. *Ylar*.

Jag har lyssnat på Drunken sailor så mycket nu att jag tror att jag blir en snart, haha. Nej, men ni som känner mig vet att när jag tycker om något så håller jag mig till det. Glad

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Nu sitter jag här ensam på min kvist.
    Lite trist, men visst.
    Med min list kan jag säkert bli anarkist.

Bara något jag var tvungen att få ur mig. Skäms

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-04-20 06:20:37 följande:

Har ni hört reklamsloganen:" Gillette, the best a man can get?" Vem är Gllette och hur får man tag på henne? Tungan ute

Haha den var bra :) Made me smile!
  • Carolatom07

Har fått två inlägg borttagna som inte bröt mot några regler. Blir så trött på FL:s godtyckliga raderingar, samtidigt som jag själv anmält två uppenbara personangrepp, som nekades åtgärd. Jag tycker att jag jobbar hårt på att vara respektfull, så även mot meningsmotståndare, men det verkar vara väldigt känsligt här. Så jag tar en paus.

• Mortiscia80
    Carolatom07 skrev 2023-04-20 19:24:13 följande:

Har fått två inlägg borttagna som inte bröt mot några regler. Blir så trött på FL:s godtyckliga raderingar, samtidigt som jag själv anmält två uppenbara personangrepp, som nekades åtgärd. Jag tycker att jag jobbar hårt på att vara respektfull, så även mot meningsmotståndare, men det verkar vara väldigt känsligt här. Så jag tar en paus.

Fast i den här gruppen borde du vara säker :) Här har vi alltid en god stämning.
  • Eurydike

Så synd att du känner så! Jag förstår dig, men får du abstinens är det bara att kika in här igen eller skicka ett PM. Det är alltid trist när man upplever att regler inte följs, eller att olika regler gäller för olika personer. Vi hörs förhoppningsvis igen och tills dess önskar jag dig lycka på färden! 🍀
  • Mortiscia80

@Eurydike Jag såg din kommentar i en annan tråd, så apropå Yoda kommer här en sak som jag skrattar alldeles för mycket åt! :D

• Anonym (Trevlig)

Jag har råkat ut för samma sak i en annan tråd men tack och lov så blev jag inte avstängd 
  • Anonym (Nytt alias?)
    Mortiscia80 skrev 2023-04-20 20:12:44 följande:

@Eurydike Jag såg din kommentar i en annan tråd, så apropå Yoda kommer här en sak som jag skrattar alldeles för mycket åt! :D

Im not your friend? 
  • Polyrytm
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-19 19:39:55 följande:
    Det vet i tusan om dom gör det 
    Polyrytm skrev 2023-04-19 02:08:22 följande:

Antikrundan är namnet på en swingersklubb för pensionärer. 

Nämen väldigt bra program, faktiskt. Nu blev jag sugen på att gå på loppis.

Då platsar jag inte in där för jag har många är kvar till pension.

Nja inte så överdrivet bra. Då kan få gå ner i mitt källarförråd för där har jag en del saker  
    Låter spännande...

Kommer du låsa in mig där, i källaren?

Det finns ett liknande program från England också.
    Samlar du på något? 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.