• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Polyrytm
    Carolatom07 skrev 2023-04-20 19:24:13 följande:

Har fått två inlägg borttagna som inte bröt mot några regler. Blir så trött på FL:s godtyckliga raderingar, samtidigt som jag själv anmält två uppenbara personangrepp, som nekades åtgärd. Jag tycker att jag jobbar hårt på att vara respektfull, så även mot meningsmotståndare, men det verkar vara väldigt känsligt här. Så jag tar en paus.

Trist. Jag tycker också det verkar vara godtyckligt och väldigt kinkigt ibland.
  • Polyrytm
    Freddie K skrev 2023-04-20 16:19:46 följande:

Nu sitter jag här ensam på min kvist.
    Lite trist, men visst.
    Med min list kan jag säkert bli anarkist.

Bara något jag var tvungen att få ur mig. Skäms

Vet du vad det är för slags vatten i vattenpass?

Rakvatten. 

Så det blir rakt...
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-04-20 20:12:44 följande:

@Eurydike Jag såg din kommentar i en annan tråd, så apropå Yoda kommer här en sak som jag skrattar alldeles för mycket åt! :D

Hahaha 😂 Helt galen ju! Vilken rolig och jag vill också ha Yoda i ryggsäcken. Eller kanske i handväskan, för den använder jag mycket oftare 🤔 Imorgon hade han kunnat sitta i cykelkorgen och sjunga medan jag är ute och cyklar. Jag har tagit ledigt för att njuta av det fina vädret 🌞 Det blir nog trevligt, med eller utan Yoda 🐸
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-04-20 22:04:30 följande:
    Hahaha 😂 Helt galen ju! Vilken rolig och jag vill också ha Yoda i ryggsäcken. Eller kanske i handväskan, för den använder jag mycket oftare 🤔 Imorgon hade han kunnat sitta i cykelkorgen och sjunga medan jag är ute och cyklar. Jag har tagit ledigt för att njuta av det fina vädret 🌞 Det blir nog trevligt, med eller utan Yoda 🐸
    Vad skönt! :) Jag ska ut en del i helgen också, sonen vill garanterat ut och cykla både lördag och söndag.

Den där videon kan man se lite nu och då, helt otroligt rolig x) Både talet och kroppsspråket hos karaktärerna. Du får skaffa en liten Yoda och ta med dig =Þ
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-04-20 22:50:23 följande:
    Vad skönt! :) Jag ska ut en del i helgen också, sonen vill garanterat ut och cykla både lördag och söndag.

Den där videon kan man se lite nu och då, helt otroligt rolig x) Både talet och kroppsspråket hos karaktärerna. Du får skaffa en liten Yoda och ta med dig =Þ
    Det låter mysigt! Hoppas ni hittar någon fin runda att cykla 😊

Kan tänka mig att du sett den många gånger, för mig var det första gången, men den var verkligen kul 😅 Ja, finns det hjärterum finns det stjärterum, så han skulle säkert få plats i cykelkorgen 🐢👌
  • Freddie K
    Polyrytm skrev 2023-04-20 21:36:43 följande:
    Vet du vad det är för slags vatten i vattenpass?

Rakvatten. 

Så det blir rakt...
    Haha. Den har jag aldrig hört förut. Kul ju! Flört
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Sug och svälj. Trevlig helg! Skrattande

• Freddie K

Fredagen fortsätter. 

• Polyrytm
    Freddie K skrev 2023-04-21 05:51:05 följande:
    Haha. Den har jag aldrig hört förut. Kul ju! Flört
    Vi delar nog ungefär samma humor. Den bästa humorn.😉
Svar på tråden Här är vi alla vänner.