• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • fultextad användarhandbok
    Eurydike skrev 2023-05-07 22:09:04 följande:
    Välkommen till tråden! Du stör inte alls 😊 Jag har faktiskt varit inne och kikat i din tråd förut, men just då blev det inte av att jag skrev någonting. Din text påminde mig lite om Gunnar Ekelöfs Sonatform denaturerad prosa från 1949, kanske mest känd för krossa bokstävlarna. Musik kan jag tyvärr ingenting om, mer än att jag tycker om att dansa till den 💃
    Tack, vad bra. Det gör inget, jag ville bara informera om dess existens. Ord är viktiga. Ord skapar tankar. Det finns intressant skaldekonst, jag har en bok av Blaise Cendrars och Paul Eluard. Dans utan musik kan fungera, fast till musik är det förstås lättare, eller åtminstone mer konventionellt. Jag är nybörjare och lär mig själv.
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-07 22:32:24 följande:
    Tack, vad bra. Det gör inget, jag ville bara informera om dess existens. Ord är viktiga. Ord skapar tankar. Det finns intressant skaldekonst, jag har en bok av Blaise Cendrars och Paul Eluard. Dans utan musik kan fungera, fast till musik är det förstås lättare, eller åtminstone mer konventionellt. Jag är nybörjare och lär mig själv.
    Ja, vår röst är det viktigaste vi har. Ord kan tystas eller förändra världen. Jag pratar både snabbt, högt och tydligt, så ingen ska kunna missa vad jag säger samtidigt som jag ändå får mycket sagt. Dans utan musik har jag aldrig testat, men är öppen för nya erfarenheter. Fint att du lär dig själv!
  • Freddie K
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-07 21:40:43 följande:

Hoppas inte att jag stör i er tråd. Läste lite bakåt i tråden. Till er som gillar att skriva inbjuder jag gärna till min tråd om reflektioner kring inlägg och forum i prosastil. 

www.familjeliv.se/forum/thread/82370980-rituella-inlagg-och-subliminala-budskap

Så var det en sak till. Såg att det finns musiker i tråden, både Pampas och Poly. Jag är nybörjare och spelade in det här förut i dag. Vad kan jag förbättra? Förutom att jag inte fick perfekta toner och höll på att missa ett grepp i slutet då.

soundcloud.com/fultextad/estudio-5&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

Välkommen in i värmen, som Morty skulle ha sagt. Ta en kanelbulle. Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Allmighty Torsten)

Yo soy el diablo y yo soy muy picante! Skrikandes

• Freddie K
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2023-05-08 06:55:55 följande:

Yo soy el diablo y yo soy muy picante! Skrikandes

Sen när f*n pratar du spanska?
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Freddie K skrev 2023-05-08 06:57:45 följande:
    Sen när f*n pratar du spanska?
    You seem surprised! Du borde veta för du har ju lärt mig!
  • Freddie K

Det roliga är att jag kan inte ett ord spanska!

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-05-08 06:14:04 följande:
    Välkommen in i värmen, som Morty skulle ha sagt. Ta en kanelbulle. Glad
    Haha ja det är så sant det :D
  • vasaflikkan

Svar från "Pampas", roligt att du kände till namnet. Det lät fint, jag kan skicka ett pm istället.

• Freddie K

Jag känner mig på barnsligt humör idag! 

Svar på tråden Här är vi alla vänner.