• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-05-08 15:32:11 följande:

Jag känner mig på barnsligt humör idag! 

Härligt! Det brukar jag vara 😊🧸
  • fultextad användarhandbok
    Eurydike skrev 2023-05-07 22:49:08 följande:
    Ja, vår röst är det viktigaste vi har. Ord kan tystas eller förändra världen. Jag pratar både snabbt, högt och tydligt, så ingen ska kunna missa vad jag säger samtidigt som jag ändå får mycket sagt. Dans utan musik har jag aldrig testat, men är öppen för nya erfarenheter. Fint att du lär dig själv!
    En eklatant framgång om man vill göra sig gällande. Inte heller jag har någon praktisk erfarenhet av det, fast det har jag knappt av någon dans.
    Freddie K skrev 2023-05-08 06:14:04 följande:
    Välkommen in i värmen, som Morty skulle ha sagt. Ta en kanelbulle. Glad
    Tack, förgyller det med lämplig dryck också.
    Eurydike skrev 2023-05-07 22:49:08 följande:
    Ja, vår röst är det viktigaste vi har. Ord kan tystas eller förändra världen. Jag pratar både snabbt, högt och tydligt, så ingen ska kunna missa vad jag säger samtidigt som jag ändå får mycket sagt. Dans utan musik har jag aldrig testat, men är öppen för nya erfarenheter. Fint att du lär dig själv!
    En eklatant framgång om man vill göra sig gällande. Inte heller jag har någon praktisk erfarenhet av det, fast det har jag knappt av någon dans.
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-05-08 15:32:11 följande:

Jag känner mig på barnsligt humör idag! 

Ska vi gå ut och leka i sandlådan?
  • Anonym (Trevlig)

Har varit in till vårdcentralen i dag och tagit en ny snabbsänka och nu var den nere på 32 så det går åt rätt håll nu

• Polyrytm
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-08 19:30:43 följande:

Råkade bli dubbelt där. Tack alla för svar.

Dagens dubbel. 

Hej förresten.  Jag har sett dig skriva i något annat delforum och blev lite begeistrad av ditt språkbruk.

Jag såg att du skrivit i denna tråd och nämnt mig, jag har inte ännu lyssnat på din fil men du får garanterat bättre hjälp av vasaflikkan, såvida det inte gäller rena trumfrågor.

Trevligt att råkas, hoppas du stannar.
    Polyrytm skrev 2023-05-08 20:40:16 följande:
    Dagens dubbel. 

Hej förresten.  Jag har sett dig skriva i något annat delforum och blev lite begeistrad av ditt språkbruk.

Jag såg att du skrivit i denna tråd och nämnt mig, jag har inte ännu lyssnat på din fil men du får garanterat bättre hjälp av vasaflikkan, såvida det inte gäller rena trumfrågor.

Trevligt att råkas, hoppas du stannar.
    Hej, vad trevligt, det gjorde mig glad att läsa. Jag har sett några av dina inlägg också, jag håller med om en del.

Ja det var inte meningen att blanda in andra i något som ni kanske inte vill bli inblandade i. Min lilla fil är bara en nybörjares sökande efter en fortsättning. Hur tolkar man, vad kan man förbättra, och så där. Jag fick en del givande tips. Fast en trumfråga har jag, eller metronomfråga. Det finns en övning där man dämpar strängarna och bara slår an en sträng så att det låter ett tock tock vid anslag. Det skam an göra till en metronom så att ljudet precis överlappat metronomens klick. Jag har lyckats med det om jag sitter med ena örat vänt mot metronomljudet. Har du några andra metronomövningstips? 

Det samma, jag uppskattar dina rader. Nu ska jag dra mig tillbaka, hoppas att du får en vilsam natt.
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-08 20:34:48 följande:

Har varit in till vårdcentralen i dag och tagit en ny snabbsänka och nu var den nere på 32 så det går åt rätt håll nu

Så skönt att höra! 🌸
  • Aniiee

Määääääätt. 

Jell-o pplz.

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.