• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-05-12 18:18:30 följande:
    Årets första dopp! Äntligen 🌞🐳
    Vad fint!

Hur kallt var det tro?
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-05-12 20:11:02 följande:
    Det är det verkligen! Jag brukar säga att det är min brygga, för det är nästan bara jag som är där, men förra året fick jag den på riktigt 😊 Den riktiga ägaren till bryggan dök upp och hon blev bara glad att jag använder den. Hon och hennes man byggde den till sina barn, som nu är vuxna och utflugna. Det är alltså en brygga med gamla anor som nu har gått i arv till mig! 🤩
    Wow, vilken tur du har :D Jag vill också ha en egen brygga haha!
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-12 20:16:51 följande:
    Det förstår jag. Jag väntar minst en månad till innan jag badar i Vättern där vi har våra sommarstuga! Glad
    Vättern är så djup att den brukar vara ganska kall att bada i, så jag förstår att du väntar lite. Vad mysigt med en sommarstuga! Det vill jag också ha 🏡🌸
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-05-12 20:24:42 följande:
    Trevligt ställe. Min lilla valp fick för sig att ta ett dopp också när vi gick förbi sjön men själv tror jag att jag väntar på att ha en badbrygga......
    Ja, verkligen! Åh! Vad härligt att valpen fick doppa sig lite 🐶 Jag har försök bada med min pappas hund, men hon hatar det så hon slipper 😅
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-12 20:33:02 följande:
    Det är sagolikt vackert  så jag förstår att du trivs att bada där 
    Det är en av mina favoritplatser på jorden! 😊🤩👌
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2023-05-12 21:35:18 följande:
    Ja, verkligen! Åh! Vad härligt att valpen fick doppa sig lite 🐶 Jag har försök bada med min pappas hund, men hon hatar det så hon slipper 😅
    Ja, det var ju jätteroliga gräsänder! Hallå! Måste hälsa!

En del hundar gillar inte att bada. En del älskar det. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-05-12 20:42:54 följande:
    Vad fint!

Hur kallt var det tro?
    Så kallt att mitt skrik hördes ända in till stan! 😅🥶
  • Aniiee

Det är någon jeppe som skickar meddelanden till mig hela tiden. Undrar varför.

• Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-05-12 21:06:14 följande:
    Wow, vilken tur du har :D Jag vill också ha en egen brygga haha!
    Ja, ibland har man tur! 🍀 Vi får hoppas att du också får en egen brygga en vacker dag 🤩
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2023-05-12 21:37:46 följande:
    Så kallt att mitt skrik hördes ända in till stan! 😅🥶
    Kalla bad är rätt skönt ändå.

Eller lät jag jävligt Norrbotten nu?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.