• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Då sparkar vi igång söndagen och det gör vi med den här:

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • vasaflikkan
    Polyrytm skrev 2023-05-13 08:19:04 följande:
    Hej igen, sent svar.

Ja, det är väldigt tacksamt att kunna öva när jag vill.
    Precis. Jag gillar många olika genrer inom musik och vill kunna förstå och spela så mycket som möjligt. 

Jag skulle definitivt behöva en lärare för mitt spelande men framförallt för läsning och teori. 
    Spela med andra musiker är nog det viktigaste. Jag kanske har ett par gitarrister på kroken.

Hoppas du har en fin lördag. Du får inte försvinna från tråden. 🙂
    Det är alltid bra att utforska olika stilar och epoker då de ger bredd. Lärare finns nog men som du skrev är det viktigt att spela med andra så man spelar ett instrument som trummor. Grunderna i teori kan du lära dig på egen hand också om det är svårt att hitta en lärare i just det.
  • Freddie K

Fortsätter att städa.

• Freddie K

Vad varm man blir av att dammsuga. Får nästan göra det naken ju. Tungan ute

• Polyrytm
    Freddie K skrev 2023-05-14 11:42:17 följande:

Vad varm man blir av att dammsuga. Får nästan göra det naken ju. Tungan ute

Akta snorren bara.😉
  • Freddie K
    Polyrytm skrev 2023-05-14 11:50:35 följande:
    Akta snorren bara.😉
    Haha, ja, den får man vara försiktig med. Kommer att tänka på en scen ur min favoritfilm, Scary Movie, när Doofy kommer ut i bara kallingar och med dammsugaren i högsta hugg och säger typ: "Don't disturb me when I'm cleaning my room." Haha! Jag känner mig lite som honom nu. Tungan ute
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-13 20:19:17 följande:
    På klippan så är det kvällssol så man väljer den när man tar ett kvällsdopp 
    Eurydike skrev 2023-05-12 23:59:30 följande:
    Den är säkert svingod även om den är svinful! 😋 Jag gjorde en smörgåstårta, för första gången på flera år, för några veckor sedan. Den blev jättegod! Ja, håll oss uppdaterade!
    Smörgåstårtan var mycket god  så nu ska jag göra det flera gånger.
    Fast jag tror att din tårta blev finare än min 
    Det låter mysigt! 🌞

Vad bra! Det är mycket, mycket roligare att laga mat när det blir gott 😅 Kul att du tänker göra det fler gånger!
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-14 20:12:22 följande:
    Det låter mysigt! 🌞

Vad bra! Det är mycket, mycket roligare att laga mat när det blir gott 😅 Kul att du tänker göra det fler gånger!
    Brukade även bada när det var mörkt ute men jag slutade med det efter att jag såg en grävling.
    Jag lagar den mesta maten från grunden för då får man den smak som man vill ha. Jag ska göra lite mera fyllning nästa gång 
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-14 20:29:52 följande:
    Brukade även bada när det var mörkt ute men jag slutade med det efter att jag såg en grävling.
    Jag lagar den mesta maten från grunden för då får man den smak som man vill ha. Jag ska göra lite mera fyllning nästa gång 
    Jösses! En grävling! Då hade jag också hållit mig borta 🦡 Själv simmade jag i min kära å en gång när jag såg en orm slinka ner i vattnet och komma farande åt mitt håll 🐍😅 Jag tycker också om att laga mat från grunden och det låter bra med lite mer fyllning, för smörgåstårtor får inte vara torra.
  • Polyrytm
    Freddie K skrev 2023-05-14 11:53:08 följande:
    Haha, ja, den får man vara försiktig med. Kommer att tänka på en scen ur min favoritfilm, Scary Movie, när Doofy kommer ut i bara kallingar och med dammsugaren i högsta hugg och säger typ: "Don't disturb me when I'm cleaning my room." Haha! Jag känner mig lite som honom nu. Tungan ute
    Haha. Exakt.😉 

En elektrisk avsugning.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.