• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Damn! You broke my google!Tungan ute

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • fultextad användarhandbok

Hoppas att du fick ordning på google. Etukäteen ska det stå, en vokal för mycket, så slarvigt av mig. Hoppas att teet smakade med.

Låt teets ånga kittla dina sinnen, njut av dess krusning och värmande bris. I stillhet och ro, låt tankarna flöda och begrunda livet. Den varma koppens famn blir en oas, där tidens hastighet tycks sakta ner. Ett ögonblick av frid, en smakrik paus, där själens labyrinter får ro och styrka. Djupt i koppen gömmer sig svaren, förmedlas av smaklökarnas palett där smak av blad och skönhet slår rot och trivs. Smaka av teets visdom, smaka på stundernas ljuva förbund.

Nu ska jag ut igen!

• Freddie K
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-13 14:05:14 följande:

Hoppas att du fick ordning på google. Etukäteen ska det stå, en vokal för mycket, så slarvigt av mig. Hoppas att teet smakade med.

Låt teets ånga kittla dina sinnen, njut av dess krusning och värmande bris. I stillhet och ro, låt tankarna flöda och begrunda livet. Den varma koppens famn blir en oas, där tidens hastighet tycks sakta ner. Ett ögonblick av frid, en smakrik paus, där själens labyrinter får ro och styrka. Djupt i koppen gömmer sig svaren, förmedlas av smaklökarnas palett där smak av blad och skönhet slår rot och trivs. Smaka av teets visdom, smaka på stundernas ljuva förbund.

Nu ska jag ut igen!

Teet smakade ljuvligt! Alltid ett nöje att språkas med dig en stund. Hoppas du finner vad du söker efter, ty den som alltid söker blir aldrig mätt.

Eller något. Skäms
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-12 23:56:45 följande:
    Åh! Det låter också härligt! Klippor eller strand är mysigt på två olika sätt 😊🤔
    På klippan så är det kvällssol så man väljer den när man tar ett kvällsdopp 
    Eurydike skrev 2023-05-12 23:59:30 följande:
    Den är säkert svingod även om den är svinful! 😋 Jag gjorde en smörgåstårta, för första gången på flera år, för några veckor sedan. Den blev jättegod! Ja, håll oss uppdaterade!
    Smörgåstårtan var mycket god  så nu ska jag göra det flera gånger.
    Fast jag tror att din tårta blev finare än min 
    Freddie K skrev 2023-05-13 14:08:16 följande:
    Teet smakade ljuvligt! Alltid ett nöje att språkas med dig en stund. Hoppas du finner vad du söker efter, ty den som alltid söker blir aldrig mätt.

Eller något. Skäms
    Med rätt bryggtid kan det smaka riktigt bra. Tack det samma. Inte sökte jag riktigt något, kanske utforskade lite. Den här gången.
  • Mortiscia80
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-13 21:38:05 följande:
    Med rätt bryggtid kan det smaka riktigt bra. Tack det samma. Inte sökte jag riktigt något, kanske utforskade lite. Den här gången.
    Om jag förstår rätt så är du tedrickare, stämmer det? :) Jag tycker om en kopp Earl Grey på morgonen och något mildare till kvällstid.
    Mortiscia80 skrev 2023-05-13 21:44:02 följande:
    Om jag förstår rätt så är du tedrickare, stämmer det? :) Jag tycker om en kopp Earl Grey på morgonen och något mildare till kvällstid.
    Inte helt någon vanetedrickare. Fast emellanåt dricker jag gärna te. Earl Grey är smaksatt, jag brukar föredra teer som inte är smaksatta. Assam-te, Ceylon-te, Russian Blend och Irish Breakfast kan vara goda. Vad för te brukar du dricka till kvällen?
  • Mortiscia80
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-13 21:53:44 följande:
    Inte helt någon vanetedrickare. Fast emellanåt dricker jag gärna te. Earl Grey är smaksatt, jag brukar föredra teer som inte är smaksatta. Assam-te, Ceylon-te, Russian Blend och Irish Breakfast kan vara goda. Vad för te brukar du dricka till kvällen?
    Söderte från Twinings tycker jag om, den har en mild och lite lagom blommig ton :)
    Mortiscia80 skrev 2023-05-13 21:57:47 följande:
    Söderte från Twinings tycker jag om, den har en mild och lite lagom blommig ton :)
    Det har jag inte smakat. Annars är det nog bra med ett svagare på kvällen. Det beror väl lite på när tebladen plockas och kanske på vilken höjd de odlas också. Som tumregel brukar det räcka med en rågad tesked till en mindre kopp. Bryggtiden kan variera lite mellan olika sorter. Tycker jag alltså. Apropå kväll så ska jag ta kväll nu. Hoppas att teet smakar gott i morgon, så att du får en riktigt bra början på dagen!
  • Mortiscia80
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-13 22:13:50 följande:
    Det har jag inte smakat. Annars är det nog bra med ett svagare på kvällen. Det beror väl lite på när tebladen plockas och kanske på vilken höjd de odlas också. Som tumregel brukar det räcka med en rågad tesked till en mindre kopp. Bryggtiden kan variera lite mellan olika sorter. Tycker jag alltså. Apropå kväll så ska jag ta kväll nu. Hoppas att teet smakar gott i morgon, så att du får en riktigt bra början på dagen!
    Tack så mycket! :) Sov gott!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.