• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Aniiee

Jag har några ytterst viktiga frågor!

Wars eller Trek?
    Hill House eller Bly Manor?
    King eller Carpenter?
    Disney eller Pixar?
    Middle Earth eller Narnia?
    Sandman eller Wednesday?

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-05-12 21:39:24 följande:
    Kalla bad är rätt skönt ändå.

Eller lät jag jävligt Norrbotten nu?
    Jag har alltid gillat det! Ett år badade jag på nyårsafton, men det var ingen is just då.

Vet inte hur Norrbotten låter, men om det innebär att man gillar kalla bad så ja, det gjorde du 😊
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-05-12 21:37:22 följande:
    Ja, det var ju jätteroliga gräsänder! Hallå! Måste hälsa!

En del hundar gillar inte att bada. En del älskar det. 
    Pappas hund går nästan i vattnet om hon får syn på gräsänder, men bara nästan 🦆
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-12 21:36:41 följande:
    Det är en av mina favoritplatser på jorden! 😊🤩👌
    Det kan jag tänka mig🙂
    Jag har hittat en rätt så mysig badstrand nära mitt hem och där kan man välja  att sitta på en klippa eller på stranden efter ett dopp i östersjön  
  • Anonym (Trevlig)

Har gjort min första smörgåstårta ikväll och den ser för jävlig ut . Jag uppdaterar imorgon  om den ens är ätbar 

• Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-12 23:15:16 följande:
    Det kan jag tänka mig🙂
    Jag har hittat en rätt så mysig badstrand nära mitt hem och där kan man välja  att sitta på en klippa eller på stranden efter ett dopp i östersjön  
    Åh! Det låter också härligt! Klippor eller strand är mysigt på två olika sätt 😊🤔
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-12 23:21:06 följande:

Har gjort min första smörgåstårta ikväll och den ser för jävlig ut . Jag uppdaterar imorgon  om den ens är ätbar 

Den är säkert svingod även om den är svinful! 😋 Jag gjorde en smörgåstårta, för första gången på flera år, för några veckor sedan. Den blev jättegod! Ja, håll oss uppdaterade!
  • Freddie K

Nu ska jag börja städa.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Jag kunde inte kopiera in länken, men gå in på svt väst och scrolla framåt lite i nyhetsinslaget så kommer intervjun med Davide och Malin upp. Jag skymtar även förbi. Glad

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.