• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • RaYzLeR

Grävlingar är inte farliga. Det är en myt att dom biter i benet tills det går av. Grävlingar är rätt så skygga av sig. Glad

• Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-14 21:04:20 följande:

Grävlingar är inte farliga. Det är en myt att dom biter i benet tills det går av. Grävlingar är rätt så skygga av sig. Glad

Okej! Då litar jag på dig och kavlar upp byxorna och sträcker fram benet nästa gång jag får syn på en 😝 Att de är skygga håller jag med om! Jag har bara sett enda levande (och många påkörda tyvärr) och det var när jag satt på hästryggen.
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-14 21:28:07 följande:
    Okej! Då litar jag på dig och kavlar upp byxorna och sträcker fram benet nästa gång jag får syn på en 😝 Att de är skygga håller jag med om! Jag har bara sett enda levande (och många påkörda tyvärr) och det var när jag satt på hästryggen.
    Haha gör det! 😄 Jag har sett grävlingar några gånger på farsans frus sommarstuga. Dom blev rädda och sprang iväg! 😁
  • fultextad användarhandbok

Semantiskt komplexa vildvuxenheter och tangentbordsakrobatik manifesteras. Vi beträder webbens allokation för att låta tankens polymorfa luminiscens glänsa. I diskursens ekon, i ett kalejdoskop av tankeförflyttningar och idéernas metamorfoser, smälter vi samman med den cybernetiska topografin. En förbisedd komeditrupp som behärskar semantiskt korpus. Med aporetisk esprit och lexikografins intellektuella överilningar navigerar vi genom hypertextuella brännässlor och målar med språket schcarlakansröda akvareller på den virtulla kanvasen för att vitalisera själens betungande känslor och bevinga ett flyktiga leende. God natt.

• Aniiee
    Polyrytm skrev 2023-05-13 07:37:16 följande:
    😁 Lite....
    Vilket är lite lustigt för jag har egentligen bara varit i Norrbotten tre gånger i mitt liv. Jag får skylla på pappa. Som jag inte gillar/gillade. Fan vad komplicerat det blev..... 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2023-05-14 10:40:01 följande:

Fortsätter att städa.

Det påminner mig, jag behöver städa i bokhyllan i köket. Jäkla röra bland både kryddorna och recepten... 
  • Aniiee
    RaYzLeR skrev 2023-05-14 21:04:20 följande:

När jag var barn bodde en grävling under vår altan en sommar. Den kom uppenbarligen överens med hunden vi hade... Även piggelkottar var frekventa sommargäster. 
  • Aniiee
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-14 22:40:08 följande:

Semantiskt komplexa vildvuxenheter och tangentbordsakrobatik manifesteras. Vi beträder webbens allokation för att låta tankens polymorfa luminiscens glänsa. I diskursens ekon, i ett kalejdoskop av tankeförflyttningar och idéernas metamorfoser, smälter vi samman med den cybernetiska topografin. En förbisedd komeditrupp som behärskar semantiskt korpus. Med aporetisk esprit och lexikografins intellektuella överilningar navigerar vi genom hypertextuella brännässlor och målar med språket schcarlakansröda akvareller på den virtulla kanvasen för att vitalisera själens betungande känslor och bevinga ett flyktiga leende. God natt.

Oh, Tage Danielsson har återuppstått! 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.