• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-16 21:35:16 följande:
    Så bra! Då behöver vi inte frysa så länge till och jag som bor i Götaland kanske slipper snön 😊👌
    Ni kanske inte får lika kallt som vi för här lite lägre norr ut. Vi får hoppas du slipper att få snö  ❄️
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-16 21:45:01 följande:
    Men Sverige vann ju med 2-1 till slut mot Finland på straffar! Hänger du inte med i svängarna? 😄
    Så bra! 🥳 Nej, jag är tyvärr helt borta, för jag tittar inte på matcherna utan följer dem endast via hörsägen genom dig eller min källa 😂
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-05-16 21:33:47 följande:
    Inte riktigt =/ Regn här igår, idag och imorgon. Sedan blir det bättre igen :)
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-16 21:49:07 följande:
    Ni kanske inte får lika kallt som vi för här lite lägre norr ut. Vi får hoppas du slipper att få snö  ❄️

Det låter skönt hörni! Man vill ju inte ligga på bryggan ena dagen och tvingas köra hundspann till posten nästa 😅❄️
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-05-16 21:35:16 följande:
    Så bra! Då behöver vi inte frysa så länge till och jag som bor i Götaland kanske slipper snön 😊👌
    Bor också i Götaland. Det regnade ordentligt tidigare idag. Igår åskade det. Lite mysigt ändå.
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-16 21:56:03 följande:

Det låter skönt hörni! Man vill ju inte ligga på bryggan ena dagen och tvingas köra hundspann till posten nästa 😅❄️
    Nu är det aprilväder i maj men ja ja snart klagar vi på att det är för varmt istället 
  • Anonym (Trevlig)
    Polyrytm skrev 2023-05-16 22:01:02 följande:
    Bor också i Götaland. Det regnade ordentligt tidigare idag. Igår åskade det. Lite mysigt ändå.
    Det verkar som att det är många denna tråd bor i Götaland 
  • Polyrytm
    vasaflikkan skrev 2023-05-14 09:19:42 följande:
    Det är alltid bra att utforska olika stilar och epoker då de ger bredd. Lärare finns nog men som du skrev är det viktigt att spela med andra så man spelar ett instrument som trummor. Grunderna i teori kan du lära dig på egen hand också om det är svårt att hitta en lärare i just det.
    Ja, vet du nån bra sida för att lära sig på eten hand eller bör jag köpa hem böcker?
    Du studerar musik om dagarna? I skola?
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-05-16 21:56:03 följande:

Haha!! :D
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-16 22:03:20 följande:
    Det verkar som att det är många denna tråd bor i Götaland 
    Samma här 👍 Norra Götaland.
  • Polyrytm
    Aniiee skrev 2023-05-15 00:08:05 följande:
    Vilket är lite lustigt för jag har egentligen bara varit i Norrbotten tre gånger i mitt liv. Jag får skylla på pappa. Som jag inte gillar/gillade. Fan vad komplicerat det blev..... 
    Har du koppling till Norrbotten? Genom din far eller? Får man fråga varför du ogillar honom? 

Min far och hans sida av släkten kommer från Västerbotten men jag kände honom knappt och han är död sedan 10 år.

Har inte varit uppåt dit men jag börjar bli sugen på att ta reda på mer. Släktforska lite och sånt. Man blir ju nyfiken på sin historia/ursprung med åren, tycker iallafall  jag.
  • Polyrytm
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-13 13:36:06 följande:

Älkää kiroilko palstalla, kiitti etukäteään, nähään.

Förlåt.

Du, jag hann aldrig lyssna på det du lade upp förut. Kan du inte skicka upp på nytt?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.