• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Allmighty Torsten)

Howdy. What's yours?

Who dat?

• Anonym (Allmighty Torsten)

I'm the almighty banghole! You must obey the almighty banghole!

• Anonym (Trevlig)

Nu börjar man känna igen våren 2023 för nu är det svalt igen och i morgon kan det komma snö🥶

• Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-16 21:13:41 följande:

Nu börjar man känna igen våren 2023 för nu är det svalt igen och i morgon kan det komma snö🥶

Vad säger du?!!! 😮 Jag som trodde vädret hade skärpt till sig nu 🥶
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-15 21:10:17 följande:

Fan, 1-1 till Finland Rynkar på näsan

Fasen också! 😝
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-15 21:50:21 följande:
    Nej ingen favorit som jag kan komma på. Jag inspireras av allt möjligt, av att åka lite båt, av sol och regn och så där. Det skulle bli en ganska lång lista om jag skulle rada upp titlar på böcker jag tycker om. Ibland läser jag lite nyheter och kanske blir inspirerad, eller annonser. Fast jag ska inte klottra ner den här tråden med sådana inlägg, jag har ju en egen.
    Jag förstår! Inspiration kan man hitta överallt. Jag tyckte om det du skrev om sjögräs i en annan tråd. Det var insugande och omtumlande, precis som man vill att en läsupplevelse ska vara. Själv inspireras jag ofta av havet. Min dagbok heter Längtan till havet och är ett enda raster av metaforer.
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-16 21:17:38 följande:
    Puh såg på värdet att det ska bli varmare redan på torsdag men innan det så blir det snö i Svealand   
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-05-16 21:17:38 följande:
    Inte riktigt =/ Regn här igår, idag och imorgon. Sedan blir det bättre igen :)
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-16 21:31:49 följande:
    Puh såg på värdet att det ska bli varmare redan på torsdag men innan det så blir det snö i Svealand   
    Så bra! Då behöver vi inte frysa så länge till och jag som bor i Götaland kanske slipper snön 😊👌
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-16 21:19:04 följande:
    Fasen också! 😝
    Men Sverige vann ju med 2-1 till slut mot Finland på straffar! Hänger du inte med i svängarna? 😄
Svar på tråden Här är vi alla vänner.