• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • fultextad användarhandbok

Vad roligt att ni har bokmässa! Här är också en i slutet av nästa månad, författare och experter och politiker och så där diskuterar olika fenomen. Göteborg ligger i sydvästra Sverige, jag har varit dit en gång i en gästhamn som låg i Långdrag. Mycket mer vet jag inte om den staden. Nu ska jag strax gå och lägga mig.

• Freddie K
    Eurydike skrev 2023-09-18 21:23:02 följande:
    Nu är det bestämt att jag också ska dit tillsammans med läsecirkeln! 🤩📚
    Så bra! Då ses vi där! Skrattande
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Nu har jag smällt i mig en kebabrulle. Jag känner mig som en gravid flodhäst nu. Skäms

• Freddie K

Bah! Jag kan inte installera något på min dator som inte är Windowsverifierade appar. För att kunna göra det måste jag gå ur S-läge och det vill jag inte göra. Det är värdelöst!

• Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2023-09-18 22:15:05 följande:

Vad roligt att ni har bokmässa! Här är också en i slutet av nästa månad, författare och experter och politiker och så där diskuterar olika fenomen. Göteborg ligger i sydvästra Sverige, jag har varit dit en gång i en gästhamn som låg i Långdrag. Mycket mer vet jag inte om den staden. Nu ska jag strax gå och lägga mig.

Ja, jättekul! Jag ska dit på lördagen och det finns nog väldigt mycket att se 👀 Kul att ni också har en bokmässa 🤩 Göteborg är en vacker stad som jag har besökt många gånger, men där du har varit har inte jag varit. Hoppas du lyckades somna!
  • fultextad användarhandbok
    Eurydike skrev 2023-09-19 16:26:35 följande:
    Ja, jättekul! Jag ska dit på lördagen och det finns nog väldigt mycket att se 👀 Kul att ni också har en bokmässa 🤩 Göteborg är en vacker stad som jag har besökt många gånger, men där du har varit har inte jag varit. Hoppas du lyckades somna!
    Vad fint! Bokmässor, och även en del andra mässor kan vara roliga. Helsingfors har nästan allt! Säkert är den fin, kanske att jag får tillfälle att besöka den lite bättre en annan gång. Jo tack, det gick bra till sist.
  • Nandez
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-09-18 20:05:28 följande:

Jag tror att jag har ett spöke som bor i min tvättmaskin för den har åter tagit min tvätt som gisslan 

Ja, strumpor brukar försvinna så att man bara har udda parGlad
  • Nandez
    fultextad användarhandbok skrev 2023-09-18 20:27:49 följande:
    Så sant.
    Aniiee skrev 2023-09-17 20:14:09 följande:
    Det är inte lätt att veta vad man vill bli när man blir stor... =P

En sak är i alla fall säker - bara man hittar vad man vill kan man klara vad som helst, så länge man får rätt förutsättningar. Mina föräldrar kunde, då kan jag också. Och du med. Med rätt förutsättningar.
    Det har du rätt i, att ta reda på det kräver lite tidsinvestering! Jag hoppas att du har rätt, jag ser ju inte mig själv som den helt skarpaste kniven i lådan, även fast jag har bra sidor med. Kanske att man behöver försöka lite mer om det inte räcker med att bara försöka. Tack för dina uppmuntrande ord!
    Tro på dig själv, du fixar det
  • Nandez
    Freddie K skrev 2023-09-19 13:45:20 följande:

Nu har jag smällt i mig en kebabrulle. Jag känner mig som en gravid flodhäst nu. Skäms

Glad
  • Nandez

Lyckliga ni som ska till Bokmässan, önskar er ett härligt och givande besök

Svar på tråden Här är vi alla vänner.