Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Vad roligt att ni har bokmässa! Här är också en i slutet av nästa månad, författare och experter och politiker och så där diskuterar olika fenomen. Göteborg ligger i sydvästra Sverige, jag har varit dit en gång i en gästhamn som låg i Långdrag. Mycket mer vet jag inte om den staden. Nu ska jag strax gå och lägga mig.
Nu har jag smällt i mig en kebabrulle. Jag känner mig som en gravid flodhäst nu. 
Bah! Jag kan inte installera något på min dator som inte är Windowsverifierade appar. För att kunna göra det måste jag gå ur S-läge och det vill jag inte göra. Det är värdelöst!
Vad roligt att ni har bokmässa! Här är också en i slutet av nästa månad, författare och experter och politiker och så där diskuterar olika fenomen. Göteborg ligger i sydvästra Sverige, jag har varit dit en gång i en gästhamn som låg i Långdrag. Mycket mer vet jag inte om den staden. Nu ska jag strax gå och lägga mig.
Jag tror att jag har ett spöke som bor i min tvättmaskin för den har åter tagit min tvätt som gisslan
Nu har jag smällt i mig en kebabrulle. Jag känner mig som en gravid flodhäst nu. 
Lyckliga ni som ska till Bokmässan, önskar er ett härligt och givande besök