• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Nandez
    fultextad användarhandbok skrev 2023-09-19 20:56:34 följande:
    Tack, ska försöka tänka på det emellanåt.
    Glad
  • Freddie K

Nu ligger i alla fall intervjun jag gjorde i lördags uppe på grunden.org, om någon är intresserad? Gå till media så hittar ni den där. Glad

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-09-21 16:30:04 följande:

Nu ligger i alla fall intervjun jag gjorde i lördags uppe på grunden.org, om någon är intresserad? Gå till media så hittar ni den där. Glad

Kikade på den nu! Den här gången fungerade det. Bra intervju och ni var duktiga båda två 🤩
  • Eurydike
    Nandez skrev 2023-09-19 19:21:13 följande:

Lyckliga ni som ska till Bokmässan, önskar er ett härligt och givande besök

Tack så mycket! Det ska bli riktigt kul och spännande 😊
  • RaYzLeR

Jag har haft feber igår och idag. Det blir att stanna hemma från jobbet imorgon med. Rynkar på näsan

• Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-09-21 20:50:22 följande:

Jag har haft feber igår och idag. Det blir att stanna hemma från jobbet imorgon med. Rynkar på näsan

Vad tråkigt att du är sjuk RaYzLer! Krya på dig 🤒 Men du har inte berättat att du börjat arbeta. Vad jobbar du med?
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-09-21 21:04:09 följande:
    Vad tråkigt att du är sjuk RaYzLer! Krya på dig 🤒 Men du har inte berättat att du börjat arbeta. Vad jobbar du med?
    Det är bara en daglig verksamhet. Jag paketerar bull/muffin/mazarinformar! Jag får 15 kr i timmen för det! 🤣 Men jag står inskriven på Företagsplatser, så inom några månader så får jag väl ett riktigt jobb. 🙂
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-09-21 21:11:50 följande:
    Det är bara en daglig verksamhet. Jag paketerar bull/muffin/mazarinformar! Jag får 15 kr i timmen för det! 🤣 Men jag står inskriven på Företagsplatser, så inom några månader så får jag väl ett riktigt jobb. 🙂
    Jag förstår! Nu kommer jag tänka på dig nästa gång jag ser olika bakformar. Om du fortsätter att paketera formar ett tag till så får du kanske jobba extra innan jul med alla knäckformar som kommer gå åt. Själv älskar jag knäck, men köper alltid färdig eftersom jag är så dålig på att baka. Jag har tyvärr aldrig lyckats med min knäck, inte en enda gång, och det har inte min mamma heller (med sin knäck alltså, inte min). Så det tycks gå i släkten 😝 Vad bra att du står inskriven på Företagsplatser! 😊
  • Freddie K

Äntligen freeeeedag! Skrattande

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.