• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Auditanne skrev 2023-10-14 06:40:28 följande:
    Är du nykter?
    Ja, jag är nykter. Vad är det för fråga?
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Trevlig)

Nu är min lägenhet nästan färdig renoverad efter rök och vattenskadorna  så nu är det dags att börja packa igen  

• Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-10-14 19:37:14 följande:

Nu är min lägenhet nästan färdig renoverad efter rök och vattenskadorna  så nu är det dags att börja packa igen  

Vad skönt att du snart kan flytta hem igen, även om jag förstår att det är jobbigt att hålla på och flytta runt 🤩
  • Eurydike

Idag hälsade jag på en av mina två bästa kompisar. Hon har varit allvarligt sjuk i anorexia, men mår bättre än på länge. Trots att det händer hemska saker i mitt liv och även ute i världen, så händer det också bra saker. Det var så skönt att se henne så frisk och glad igen 🦋🦋

• Eurydike
    Freddie K skrev 2023-10-14 06:34:50 följande:

Jag har ett litet rim om julmust, om ni vill höra? Så klart ni vill det. Här kommer det:

Drick julmust när du har lust.
    Från kust till kust.
    Jag kan bli din kusk.
    Köra dig var du vill. 
    Drick lite julmust.
    Sen drick lite till.
    Se till att du inte spiller.
    Vilken stor roll julmusten fyller.

Must have must 😋🎅🏻

Nu gjorde du mig sugen. Jag måste svänga förbi affären och köpa med mig några liter och svepa dem när jag kommer hem. Ärligt talat kan jag ha nytta av en kusk också, särskilt om den kör mig vart jag vill 🤔
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-10-14 19:39:31 följande:
    Vad skönt att du snart kan flytta hem igen, även om jag förstår att det är jobbigt att hålla på och flytta runt 🤩
    Jag får tillträde till lägenheten den 1 november och det ska bli roligt att flytta till min helt nyrenoverad lägenhet. Jag packade inte upp allt som gick att rädda efter som jag bara hade ett tillfällig boende så det blir inte så mycket att packa ner 
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-10-14 19:42:59 följande:

Idag hälsade jag på en av mina två bästa kompisar. Hon har varit allvarligt sjuk i anorexia, men mår bättre än på länge. Trots att det händer hemska saker i mitt liv och även ute i världen, så händer det också bra saker. Det var så skönt att se henne så frisk och glad igen 🦋🦋

Vad glad jag blir av att hon mår bättre. Jag vet att du har varit orolig för henne. Du säger en av dina två bästa vänner. Vem är den andra? *Nyfiken*.
  • Freddie K

*Vaknar till*: Mungo Jerry-in the summertime. 

• Eurydike
    Freddie K skrev 2023-10-15 05:32:07 följande:
    Vad glad jag blir av att hon mår bättre. Jag vet att du har varit orolig för henne. Du säger en av dina två bästa vänner. Vem är den andra? *Nyfiken*.
    Ja, det är verkligen jätteskönt! Jag svarar på frågan i PM! 😊
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-10-15 10:56:38 följande:
    Ja, det är verkligen jätteskönt! Jag svarar på frågan i PM! 😊
    Jo, det förstår jag. Aye, gör det. Glad
Svar på tråden Här är vi alla vänner.