Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Nu är min lägenhet nästan färdig renoverad efter rök och vattenskadorna så nu är det dags att börja packa igen
Nu är min lägenhet nästan färdig renoverad efter rök och vattenskadorna så nu är det dags att börja packa igen
Idag hälsade jag på en av mina två bästa kompisar. Hon har varit allvarligt sjuk i anorexia, men mår bättre än på länge. Trots att det händer hemska saker i mitt liv och även ute i världen, så händer det också bra saker. Det var så skönt att se henne så frisk och glad igen 🦋🦋
Jag har ett litet rim om julmust, om ni vill höra? Så klart ni vill det. Här kommer det:
Drick julmust när du har lust.
Från kust till kust.
Jag kan bli din kusk.
Köra dig var du vill.
Drick lite julmust.
Sen drick lite till.
Se till att du inte spiller.
Vilken stor roll julmusten fyller.
Idag hälsade jag på en av mina två bästa kompisar. Hon har varit allvarligt sjuk i anorexia, men mår bättre än på länge. Trots att det händer hemska saker i mitt liv och även ute i världen, så händer det också bra saker. Det var så skönt att se henne så frisk och glad igen 🦋🦋
*Vaknar till*: Mungo Jerry-in the summertime.