• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-05-11 10:19:30 följande:
    De kanske ville ha motion? 😅
    Jo, fast hade de åkt med SJ så hade de aldrig kommit fram. Tungan ute
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Kattflickan)

🐾Tassar in i tråden och önskar er trevlig lördagseftermiddag 🐈

• Freddie K
    Anonym (Kattflickan) skrev 2024-05-11 14:00:11 följande:

🐾Tassar in i tråden och önskar er trevlig lördagseftermiddag 🐈

Tack detsamma. Glad. Vad har du för dig en så fin lördag som denna?
  • Freddie K

Jag tänkte bjuda på en liten anekdot. När jag började på Grunden för cirka fem år sen nu så var det en där som sa:" Nu ska jag gå hem och hänga mig." Varpå en annan svarar:" Det gör du ju jämt.". Tro ni inte jag fick en chock? Det var det första jag hörde när jag kom dit. Jag undrade vart f*n jag hade hamnat någonstans, men sen så här nästa fem år senare så har jag vant mig vid "Jorma". 

• Freddie K

Vi har fått snygga tröjor som det står:" Grunden facket LS på". Ni som kan, kom till Gustav Adolfs torg i Göteborg  den 23 maj(Det är en torsdag)klockan 16:00. Det är vid statyn utanför kommunhuset. Det är en manifestation för Semesterersättning för oss med daglig verksamhet. Viktigt!

• Eurydike
    Freddie K skrev 2024-05-11 15:21:06 följande:

Jag tänkte bjuda på en liten anekdot. När jag började på Grunden för cirka fem år sen nu så var det en där som sa:" Nu ska jag gå hem och hänga mig." Varpå en annan svarar:" Det gör du ju jämt.". Tro ni inte jag fick en chock? Det var det första jag hörde när jag kom dit. Jag undrade vart f*n jag hade hamnat någonstans, men sen så här nästa fem år senare så har jag vant mig vid "Jorma". 

Jorma är trevlig och väldigt frispråkig 😃
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-05-11 17:03:47 följande:
    Jorma är trevlig och väldigt frispråkig 😃
    Jo, det är han och han är väldigt snäll, oftast, men han har sina stunder då han är jobbig.
  • Anonym (Anonymia)
    Freddie K skrev 2024-05-11 15:24:44 följande:

Vi har fått snygga tröjor som det står:" Grunden facket LS på". Ni som kan, kom till Gustav Adolfs torg i Göteborg  den 23 maj(Det är en torsdag)klockan 16:00. Det är vid statyn utanför kommunhuset. Det är en manifestation för Semesterersättning för oss med daglig verksamhet. Viktigt!

Kommer du att vara där? Isåfall kanske man skulle ta sig dit så vi kan prata lite allvar.
  • Freddie K
    Anonym (Anonymia) skrev 2024-05-12 06:25:45 följande:
    Kommer du att vara där? Isåfall kanske man skulle ta sig dit så vi kan prata lite allvar.
    Ja, jag kommer att vara där. Oj, det låter allvarligt.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.