• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Jag har en lite udda fråga: Hur många ingredienser krävs det för att en sallad ska få kallas för sallad? Tänk på det så åker jag till jobbet.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Disa35
    Freddie K skrev 2024-05-13 04:45:03 följande:
    God morgon och tack. Ditt stöd betyder mycket för mig! Glad
    Varsågod Glad

Annars planeras det födelsedag här hemma; det byggs garage för småbilar av trälister, wellpapp och toarullar. Det går ju inte att göra i hemlighet, så vi har sagt till sonen att bygget ska bli en blomlåda till mina krukväxter. Han är helt okej med det, men vill vara med och bygga (framförallt såga).

Och han önskar sig en skateboard, en robot och en brun mellanpudel. Hmm....
    Your religion doesn't prohibit me from anything. It prohibits you. Learn the difference.
  • Disa35
    Auditanne skrev 2024-05-13 05:01:16 följande:
    SoligOkej, då förstår jag. Har aldrig varit bakis själv men kan tänka mig att det gör en lite seg i kokosnöten Tungan ute

Nu när du nämnde det så saknar jag det där fjärilshuset som fanns i Göteborgs trädgårdsförening för många år sen. Numera har vi bara några menlösa växthus där. 
    Du har inte missat något Flört 
    Ärligt, det är inte värt det, oavsett vissa som nästan skryter om hur bakis de är/var. Det är ett tecken på att man har fått i sig för mycket alkohol och man mår därefter - inte speciellt sunt alltså.

Men shit, är fjärilshuset borta??? Jaja, det lever vidare i mitt minne, varmt och fuktigt och en massa gröna växter och vackra fjärilar överallt Glad
    Your religion doesn't prohibit me from anything. It prohibits you. Learn the difference.
  • Disa35
    Freddie K skrev 2024-05-13 06:48:54 följande:

Jag har en lite udda fråga: Hur många ingredienser krävs det för att en sallad ska få kallas för sallad? Tänk på det så åker jag till jobbet.

Spontant två. Finns ju tomatsallad, och det är egentligen bara tomater och rödlök.

Vad tänker du själv?
  • Freddie K

Wise man say, only fools rush in,  but I can't help fallin in love with you. *Ylar*

• Freddie K
    Disa35 skrev 2024-05-13 07:01:23 följande:
    Spontant två. Finns ju tomatsallad, och det är egentligen bara tomater och rödlök.

Vad tänker du själv?
    Jag vet faktiskt inte. Jag tänkte på en bara, faktiskt. Isbergssallad finns ju. 
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Emilia-Big, big world.

• Auditanne
    Disa35 skrev 2024-05-13 07:00:14 följande:
    Du har inte missat något Flört 
    Ärligt, det är inte värt det, oavsett vissa som nästan skryter om hur bakis de är/var. Det är ett tecken på att man har fått i sig för mycket alkohol och man mår därefter - inte speciellt sunt alltså.

Men shit, är fjärilshuset borta??? Jaja, det lever vidare i mitt minne, varmt och fuktigt och en massa gröna växter och vackra fjärilar överallt Glad
    Ja, bakfylla med dess trötthet och huvudvärk är väl kroppens sätt att säga ifrån när den fått i sig något den inte mår bra av. 

För egen del räcker det gott med den huvudvärk jag allt oftare drabbas av nu när man börjat med koffeinhaltiga drycker igen. En mindre trevlig biverkning tyvärr.

Ja, eller åtminstone fjärilarna som brukade flyga omkring i den kvalmiga växtmiljön därinne. Jag saknar dem också. Fjärilar är så vackra, inte många insekter man kan säga det om. 
  • Freddie K

Big whop. Wanna fight 'bout it?

• Freddie K

Dj Torsten is playing: Gina G-Just a little bit.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.