Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
I had a nigtmare. Call the police!
I'm sitting down here, but hey, you can see me. *Ylar med till Lene Marlin*
What should we do with the drunken saiolor. What should we do with the drunken sailor. What should we do with the drunken sailor early in the morning. Way hey and up she rises. Way hey and up she rises. Way hey and up she rises, early in the morning. *Ylar*.
What should we do with the drunken saiolor. What should we do with the drunken sailor. What should we do with the drunken sailor early in the morning. Way hey and up she rises. Way hey and up she rises. Way hey and up she rises, early in the morning. *Ylar*.
Some people call me the space cowboy. Some call me the gangstah of love*Ylar*.
Jag gick in på vår redaktion idag och frågade vad en kollega gjorde. Han sa:" Jag ser på tv:n." "Men den är ju inte på", sa jag. "Nä, jag vet. Jag ser ju på tv:n", sa han.
Var det humor vi fick uppleva nu?
Jag gick in på vår redaktion idag och frågade vad en kollega gjorde. Han sa:" Jag ser på tv:n." "Men den är ju inte på", sa jag. "Nä, jag vet. Jag ser ju på tv:n", sa han.
Var det humor vi fick uppleva nu?
My name is Luca. I live on the second floor. I live downatairs from you. Maybe you have seen me before? *Ylar*.