• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Tomas Svensson
    Freddie K skrev 2025-06-24 16:25:06 följande:

Jag avskyr verkligen autokorrekt! Speciellt när man skriver på engelska. 

Ja den är ju verkligen en plåga allt som oftast även om den tillför en humoristisk dimension. När jag för några år sedan skulle ut på något AW liknande med lite gamla kollegor så kom plötsligt frågan "Kondomer?". Absolut en fråga som skulle kunna vara relevant, men där, då och med det sälskapet var den väldigt icke-relevant då sånna aktiviteter var långt ifrån förväntad träffbild för kvällen. Nej, istället var det autokorrektern som tyckte det var en vettig fråga och att frågan som den var ställd från början, ickekorrektad var namnet på en pub.
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Eurydike skrev 2025-07-09 18:18:27 följande:

Näru Torsten! Det där är inget tält, utan min klänning. Du får campa någon annan stans 😅⛺️🐀

But it's so dark and quiet in here and it smells good too. Drömmer
  • Freddie K

Vad gör man när man har "kärat" ner sig i någon som bor halvvägs runt jorden?

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2025-07-11 16:37:02 följande:
    But it's so dark and quiet in here and it smells good too. Drömmer
    Okej rå! Du får stanna, men bara för en natt 😅🐭
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-07-11 16:39:55 följande:

Man börjar spara pengar så man kan resa dit! 😅 Förutom det så är det alltid bra att vara lite försiktig och hålla hårt i plånboken tills man vet mer om personen. Vissa luras tyvärr. Annars kan man ju göra ganska mycket på distans. Skriva, prata och ha videomöten till exempel. Lycka till! ☺️🍀
  • Anonym (())
    Freddie K skrev 2025-07-11 16:39:55 följande:

Svårt att svara på utan mer info. Känner du denna person tillräckligt väl för att veta att det är äkta kärlek från båda sidor?

Är det en kvinna och bor hon i möjligen i ett fattigt land, typ från tredje världen? I det fallet hade jag varit lite försiktig med att ösa min kärlek och fulla energi på någon. Det är vanligt med lycksökare i såna länder.

Hon har väl inte bett dig om pengar på något sätt? När såna saker sker så  bör man notera de illröda flaggorna direkt.
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2025-07-11 17:47:23 följande:
    Okej rå! Du får stanna, men bara för en natt 😅🐭
    Yay! .
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2025-07-11 17:50:55 följande:
    Man börjar spara pengar så man kan resa dit! 😅 Förutom det så är det alltid bra att vara lite försiktig och hålla hårt i plånboken tills man vet mer om personen. Vissa luras tyvärr. Annars kan man ju göra ganska mycket på distans. Skriva, prata och ha videomöten till exempel. Lycka till! ☺️🍀
    Vi har pratat om att hon ska komma hit i januari och vi skriver med varandra varje dag och har videosamtal ibland. 
  • Freddie K
    Anonym (()) skrev 2025-07-11 18:10:39 följande:
    Svårt att svara på utan mer info. Känner du denna person tillräckligt väl för att veta att det är äkta kärlek från båda sidor?

Är det en kvinna och bor hon i möjligen i ett fattigt land, typ från tredje världen? I det fallet hade jag varit lite försiktig med att ösa min kärlek och fulla energi på någon. Det är vanligt med lycksökare i såna länder.

Hon har väl inte bett dig om pengar på något sätt? När såna saker sker så  bör man notera de illröda flaggorna direkt.
    Jo, men det tror jag att det är. Min enda farhåga är att när hon väl är här att hon inte vill åka hem igen. Nej, hon har inte bett om några pengar eller så.
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-07-12 15:56:02 följande:
    Vi har pratat om att hon ska komma hit i januari och vi skriver med varandra varje dag och har videosamtal ibland. 
    Fan vad kul ju!

Ja bättre att hon kommer hit...nästan oavsett vilket land det än är, här är det tryggare än på många andra håll!
    Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
Svar på tråden Här är vi alla vänner.