Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Morty: Du vet vad vi ger nya vänner i tråden! .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-06-27 17:44:27 följande:
    Ja men fram med bullfatet! Det var länge sen :D
    Ja, det var det verkligen! .
  • Freddie K

Det var någon som skrev på pm att jag bara flamsar och tramsar och att jag verkar självupptagen och att jag borde radera mitt konto här för jag har inte på ett kvinnoforum att göra. Personen avslutar med:" Skrivet i all välmening." 

Jag blir så trött! Jag vet att jag flamsar och tramsar en del, men ni som känner mig vet hur jag verkligen är och vadå att jag inte har på ett kvinnoforum att göra? Sen när blev FL ett kvinnoforum? Jo, det finns många kvinnor här, men det finns också många män och det finns faktiskt en kategori som heter:" Pappagrupp."

Nu har jag fått gnälla av mig lite. Tack för att ni orkar med mig. Skäms

• Freddie K
    Freddie K skrev 2022-06-29 09:25:59 följande:

Det var någon som skrev på pm att jag bara flamsar och tramsar och att jag verkar självupptagen och att jag borde radera mitt konto här för jag har inte på ett kvinnoforum att göra. Personen avslutar med:" Skrivet i all välmening." 

Jag blir så trött! Jag vet att jag flamsar och tramsar en del, men ni som känner mig vet hur jag verkligen är och vadå att jag inte har på ett kvinnoforum att göra? Sen när blev FL ett kvinnoforum? Jo, det finns många kvinnor här, men det finns också många män och det finns faktiskt en kategori som heter:" Pappagrupp."

Nu har jag fått gnälla av mig lite. Tack för att ni orkar med mig. Skäms

Nu får jag väl skit för det här med!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-06-29 09:46:17 följande:
    Haha vilken "välmening" då?? :D Om man skriver så gör man bara saken ännu värre, för man vet att man är elak men tror att man kan släta över det. Jaja...

Jag håller med, FL ska vara öppet för alla. Det värsta som finns är ett hönshus fullt av hysteriska fruntimmer! Sagt i all välmening förstås haha x) Nej, jag skulle inte stå ut här då. Man behöver olika perspektiv, annars kan man inte utvecklas, vidga sina vyer, lära sig nåt nytt om andra....
    Nej, precis! Jag blev bara mer irriterad av att den personen avslutade det så. Jo, det jag störde mig på var att den här personen skrev att detta är ett kvinnoforum och jag hörde inte hemma här.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-06-29 09:55:54 följande:
    Undrar om hen accepterar transpersoner eller om det bara är cis-kvinnor som är välkomna.... Eller var man nu drar gränsen.
    Jo, man kan ju undra. 
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-06-29 10:10:36 följande:

Familjeliv heter ju FAMIJEliv och inte KVINNOliv och det antyder ju att båda könen är välkomna. Men antagligen är det en eller ett par personer som stör sig på dig för att du syns och hörs. Det är inget att bry sig om. Vissa människor stör sig på allt och de behöver träna på att inte vara så lättstörda. Haters gonna hate, heter det ju. Jag tycker i alla fall att du är en färgklick här på forumet och utan den skulle forumet bli mycket gråare och tristare. Ställer gärna upp som statist till nästa film med Torsten btw Flört

Tack för de orden! . De värmer. Jo, jag har nog någon ny film med Torsten i åtanke. Jag får återkomma till det! .
  • Freddie K

Morty: Mi so hungry, mi love you long time! .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-06-29 20:43:25 följande:
    Du, jag gjorde världens godaste chili con carne till middag idag! :D Från grunden, för första gången! Jättekul!
    Åh, så gott det lät! Jag älskar chili con carne! .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.