Här är vi alla vänner.
Morty: Du vet vad vi ger nya vänner i tråden!
.
Morty: Du vet vad vi ger nya vänner i tråden!
.
Nu gick jag och la mig. Later folket! ![]()
Det var någon som skrev på pm att jag bara flamsar och tramsar och att jag verkar självupptagen och att jag borde radera mitt konto här för jag har inte på ett kvinnoforum att göra. Personen avslutar med:" Skrivet i all välmening."
Jag blir så trött! Jag vet att jag flamsar och tramsar en del, men ni som känner mig vet hur jag verkligen är och vadå att jag inte har på ett kvinnoforum att göra? Sen när blev FL ett kvinnoforum? Jo, det finns många kvinnor här, men det finns också många män och det finns faktiskt en kategori som heter:" Pappagrupp."
Nu har jag fått gnälla av mig lite. Tack för att ni orkar med mig. 
Det var någon som skrev på pm att jag bara flamsar och tramsar och att jag verkar självupptagen och att jag borde radera mitt konto här för jag har inte på ett kvinnoforum att göra. Personen avslutar med:" Skrivet i all välmening."
Jag blir så trött! Jag vet att jag flamsar och tramsar en del, men ni som känner mig vet hur jag verkligen är och vadå att jag inte har på ett kvinnoforum att göra? Sen när blev FL ett kvinnoforum? Jo, det finns många kvinnor här, men det finns också många män och det finns faktiskt en kategori som heter:" Pappagrupp."
Nu har jag fått gnälla av mig lite. Tack för att ni orkar med mig. 
Familjeliv heter ju FAMIJEliv och inte KVINNOliv och det antyder ju att båda könen är välkomna. Men antagligen är det en eller ett par personer som stör sig på dig för att du syns och hörs. Det är inget att bry sig om. Vissa människor stör sig på allt och de behöver träna på att inte vara så lättstörda. Haters gonna hate, heter det ju. Jag tycker i alla fall att du är en färgklick här på forumet och utan den skulle forumet bli mycket gråare och tristare. Ställer gärna upp som statist till nästa film med Torsten btw 
Morty: Mi so hungry, mi love you long time!
.