-
Jo, jag får göra det. Konstigt att jag inte har fått min än.Mortiscia80 skrev 2022-07-05 12:17:33 följande:Jo jag har fått min! :) Det beror lite på tydligen, men ring dem och fråga när pengarna kommer. -
Nu har någon fisit igen. Torsten, jag har ju sagt åt dig att inte lägga såna rökare!

-
Jag har börjat på en ny novell. Den heter:" Mentalsjukhuset!" Det är en blandning av biografi, kanske man kan säga, humor och lite skräck. Jag tror att den kommer bli jättebra!
-
Det kommer ett utdrag ur den senare. Nu otw!
-
Jag måste få dela med mig av en tanke som just slog mig. Det gjorde lite ont, men. Ni har säkert hört uttrycket:" Att vara såld på någon"? Är det inte bättre om man säger:" Att vara köpt på någon"? För om man säger att man är såld på någon, då uppfattar i alla fall jag det som att man vill bli av med något, eftersom att man har sålt det medan om man säger att man är köpt på någon, då betyder det att man vill ha något, eller är ag helt ute och cyklar? Var det någon som hängde med i mitt resonemang?
-
Hehe, jo, det gör väl det. :-P.Mortiscia80 skrev 2022-07-07 17:50:07 följande:Hmm, ja lite underligt uttryck kanske. Att man liksom har sålt sitt hjärta till den personen? Men det blir ju fel hur man än säger där. Köpt låter mer positivt. Men båda är konstiga.
Har sett två bra filmer två dagar i sträck! :) Chéri och Strictly ballroom.
Ok, inga filmer jag känner igen. -
Wow, vad grym min berättelse:"Mentalsjukhuset" blir! Jag känner på mig att det är mitt nästa mästerverk! Den är dock lite bisarr, men jag är inne i en sån period nu.

-
Göttans bananer! Nu har jag ledigt i en vecka!
.
-
Nu korkar vi upp Morty!
.
-
Oj, jag glömde ett kommatecken!Freddie K skrev 2022-07-08 14:44:10 följande:Nu korkar vi upp Morty!
.